Baselworld 2016
#11
Frederique Constant vil vise en Slimline Perpetual Calendar med in-house værk til 8000 €. Selvom det er mange penge, så er det faktisk billigt for en PC.
JK
http://www.watch-insider.com/news/pre-baselworld-2016-frederique-constant-will-launch-a-perpetual-calendar-with-in-house-caliber-for-7995-euro/?mc_cid=853442ba7b&mc_eid=3bba79753c
[-]
  • KimT
Svar
#12
Jeg "bumper" lige denne tråd. Smid gerne alt om Baselworld nyheder op her så vi kan følge med i hvad der foregår.

Her det nye Tudor i bronze. Uret har fået deres nye inhouse værk og er vokset 2mm (til 43mm) ift. de andre versioner af Black Bay. Personligt er jeg lidt træt af bronze ure og synes Tudor er kommet lidt for sent til festen (med det sædvanlige forbehold for at jeg kan finde på at ændre mening i morgen) : icon_e_wink:

İmage

https://www.hodinkee.com/articles/the-tu...e-movement
Svar
#13
Tudor Black Bay Dark

İmage
Svar
#14
Den er jeg til gengæld kæmpe fan af Icon_party Icon_party
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#15
İmage
Svar
#16
Vulcain annoncerede allerede for nogen tid siden at et nyt "cricket" vil se dagens lys . Der var dog ingen tekniske detaljer.
Det er der nu via. nogle pressemeddelelser som er smidt på deres website.

Den nye cricket beater stadig med 18.000, stadig nogenlunde samme obygning med to fjedre, en til uret og en til alarmen som også stadig lyder i ca. 20 sekunder. Det eneste nye som jeg ser er at sekundviser og alarmviser er flyttet til pos. 8 og 4 frem for den centrale placering som de har haft siden 1947.
Far er ikke sur….. men lidt skuffet…
Vi mangler dog stadig billeder af selve værket, men tror ikke det vil ændre det helt store...
Jeg havde forventet 28.800 beats, større værk der svare til en moderne kasse… men ak..  Icon_cry

İmage

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#17
(15-03-2016, 11:19 PM)KimT Skrev: Jeg "bumper" lige denne tråd. Smid gerne alt om Baselworld nyheder op her så vi kan følge med i hvad der foregår.

Her det nye Tudor i bronze. Uret har fået deres nye inhouse værk og er vokset 2mm (til 43mm) ift. de andre versioner af Black Bay. Personligt er jeg lidt træt af bronze ure og synes Tudor er kommet lidt for sent til festen (med det sædvanlige forbehold for at jeg kan finde på at ændre mening i morgen) : icon_e_wink:

İmage

https://www.hodinkee.com/articles/the-tu...e-movement

Som også skrevet i den anden tråd Kim - vi har aldrig været mere uenige her....  Icon_sign

Jeg synes det er MEGA fedt!!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#18
Så er det godt vi to kan være 100% uenige og stadig være enige om at det er helt fint Icon_Up
Svar
#19
(16-03-2016, 06:55 AM)maclerche Skrev: Vulcain annoncerede allerede for nogen tid siden at et nyt "cricket" vil se dagens lys . Der var dog ingen tekniske detaljer.
Det er der nu via. nogle pressemeddelelser som er smidt på deres website.

Den nye cricket beater stadig med 18.000, stadig nogenlunde samme obygning med to fjedre, en til uret og en til alarmen som også stadig lyder i ca. 20 sekunder. Det eneste nye som jeg ser er at sekundviser og alarmviser er flyttet til pos. 8 og 4 frem for den centrale placering som de har haft siden 1947.
Far er ikke sur….. men lidt skuffet…
Vi mangler dog stadig billeder af selve værket, men tror ikke det vil ændre det helt store...
Jeg havde forventet 28.800 beats, større værk der svare til en moderne kasse… men ak..  Icon_cry

İmage

İmage

En ting man kan håbe på, er at det måske er en lille smule mindre høj. Jeg har tidligere kigget på Vulcain (med månefase) men det faldt på højden som jeg syntes var "alt" for høj.
Svar
#20
(16-03-2016, 09:34 AM)KimT Skrev: Så er det godt vi to kan være 100% uenige og stadig være enige om at det er helt fint Icon_Up

Year - sådan skal det sq da være!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • KimT
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)