Hodinkee - nu også med vintagebiler ;-)
Må lige dele denne med jer. Det er jo ikke så tit man bliver tilbudt en DeLorean (bilen fra 'Back to the future')

Hodinkee oprettede en mail-gruppe for deltagerne på deres Summit i december. Det bliver for det meste brugt til at tilbyde salg/bytte af nogle rimeligt saftige ure, som f.eks. Lange Zeitwerk, vintage Patek mv. 

I dag var der så en lidt speciel handel at gøre...Under overskriften Delorean Trade? Kræver bare et ur I vil bytte

"Hey collectors group.

I have a Delorean with 2500 miles that I replaced all the rubber tubes 2 years ago and I have a new headliner in a box. I've had it for a few years and I just don't drive it very often. Everytime I'm out in the world, it gets tons of attention and the gullwing doors are a vision of the future from 1981.

Despite being one of less than 2000 total cars manufactured and having almost no miles on it, it's onluy worth 32k. 

Anyone got a watch of equivalent value they'd like to trade for a car?"

Den ser fin ud

İmage

İmage

Enjoy,

Claus

Svar
Vildt bytte!! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Fedt, fedt, fedt.

Min støste drengedrøm var en engang en DeLorean (Tæt fulgt af Ferrari F40). Drømmen sluttede dog brat i 1992, da en hvis frøken Anderson iført tætsiddende rød lycra i slowmotion bevægede sig tværs over tv-skærmen. Pludselig var alt om biler glemt og en pubertetsforvirret knægt var født.
Den dag i dag ville valget formentlig ikke være så svært, en tur i en DeLorean ville... Nej vent, Pamela, nej... Arrgh.. Det bliver vidst bare en tur til brugsen i Skodaen.

Tak Claus fordi du deler endnu en genial oplevelse Icon_Up

M.v.h. Thomas
[-]
  • cfnissen, ultoman
Svar
Der er nu noget overdrevent fedt over den bil, også selvom den ikke kan rejse i tiden.

Jeg tænker at Claus lige nu overvejer hvilket af hans ure til 32k USD han skal bytte væk ;-)
Svar
Hvis DeLorean var min ultimative drøm, ville jeg hoppe på. Bilen koster nogenlunde sikkert ikke 32K men måske US $ 28 - 30.000. Hvis mileage passer og bilen er i OK stand, er det ikke meget at få sin ultimative 80ene drøm at gå i opfyldelse.
I flg. dagens kurs koster bilen - baseret på pris 30K US - kr. 202.182. Ca kr. 4.000 for containertransport og så - hvis man vil indregistrere bilen i DK (den falder i afgifskasse "veteran"), måske DKK 60 - 80K i afgift.
Nu betaler de her jyske hillbillies af bilfreaks her i nabolaget ca. det samme for en Dodge Challenger fra primo 70ene... DeLorean med 2.500 miles i glasset er nu noget andet, alligevel.

"Catch your dreams before they slip away" sang the Rolling Stones i 1967. Og det er bare så sandt - hvis det er nu det, ens ultimative drøm er...  Icon_blink Og så helt uden at trylle mere vulgær-visdomsord op fra Gajolæsken  Icon_Up  

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • cfnissen, Smilla
Svar
Elsker sgu' den slags friske bytte handler :-)

Nu vi er ved det:
Jeg bytter gerne diverse GSX-R slingshot unobtanium dele for et Seiko Marinemaster 300 ;-) :-P
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Jeg er vild med selve ideen og dedikation som bilen/mærket blev startet ud fra,
Selve slut produktet har aldrig rigtig imponeret mig.

Den er hverken rigtig cruiser eller sport og designet virker ufærdigt,
Men mulighed for en cool handel er helt sikkert til sted hvis den bil er drømmen. Icon_cool

Super du deler. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(15-03-2016, 10:54 PM)tg Skrev: Der er nu noget overdrevent fedt over den bil, også selvom den ikke kan rejse i tiden.

Jeg tænker at Claus lige nu overvejer hvilket af hans ure til 32k USD han skal bytte væk ;-)

Haha. Ja, det er et lidt svært valg....særligt når man ikke har noget i den kaliber. Ingen Delorean til mig i denne omgang ;-)

Claus

Svar
Jeg ville også hellere have et ur til 32k US end bilen, hvis det var. Icon_blink

Jeg er vokset op i 80'erne og det var ikke Deloren der hang på væggen,
Men der er for sure noget cool 80'er over den. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hvis ikke lige det var fordi at manden bage bilen blev bustet med en masse kokain eller hvad det var havde mærket sikkert klaret sig godt…
Er der forresten noget om at den forsøges sat i produktion igen??

http://www.delorean.com/new-delorean-pro...update.htm
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)