Rejse med dyrt ur
Er det noget i har betænkeligheder ved?

Skal til Milano senere på året og påtænket at tage mit sportsRolex med...Skal man hellere lade være med det?
Svar
Kan ikke se hvorfor det ikke skulle opleve Milano ;)

God tur

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg har rejst rigtig meget i verden med et bedre ur uden problemer. Det eneste sted jeg har følt det ikke var hensigtsmæssigt var nogle steder i Sydamerika (lokalområder langt væk fra turist steder), hvor jeg tog det af og puttede det i lommen.

Vær opmærksom på dine omgivelser, så skal det nok gå....... Det er min indgangsvinkel til det.
Svar
I Milano burde der ikke være noget problem. Og jeg har altid haft den holdning at man ikke skal bekymre sig, da jeg ikke foretrækker at leve i frygt. Dog gør det ikke noget som Kim skriver, at være opmærksom på omgivelserne Icon_Up
Har kun én gang taget mit ur af, og det var da jeg gik gennem Baltimore om aftenen. Det skulle efter sigende være en af de mest kriminelle byer i USA.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Et Rolex på din arm kommer helt sikkert i særdeles godt selskab med Rolex'er på masse af andre arme i Milano. Du vil fortryde det, hvis du lader det blive hjemme.

/Bjørn
Svar
Jeg rejser 3-4 gange om måneden og har igennem det sidste år været i Frakfurt, Berlin, Zürich, Bern, London, Washington, New York, Boston, Philadelphia, Princeton, San Francisco, Amsterdam etc etc Jeg tror du har pointen På armen har jeg i 95% af tilfældene haft mit GMT Master II på armen. På intet tidspunkt har det været et problem eller noget jeg har måttet tænke over.

Jeg tror vi har en tendens som urtosser til at tænke mere over den slags. Selvfølgelig skal du ikke ud i det værste slum, men Milano skulle vidst ikke være noget problem

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)