Svar: 80
Tråde: 3
Modtaget Likes: 7 i 6 svar
Givet Likes: 1
Er det noget i har betænkeligheder ved?
Skal til Milano senere på året og påtænket at tage mit sportsRolex med...Skal man hellere lade være med det?
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Kan ikke se hvorfor det ikke skulle opleve Milano ;)
God tur
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har rejst rigtig meget i verden med et bedre ur uden problemer. Det eneste sted jeg har følt det ikke var hensigtsmæssigt var nogle steder i Sydamerika (lokalområder langt væk fra turist steder), hvor jeg tog det af og puttede det i lommen.
Vær opmærksom på dine omgivelser, så skal det nok gå....... Det er min indgangsvinkel til det.
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
I Milano burde der ikke være noget problem. Og jeg har altid haft den holdning at man ikke skal bekymre sig, da jeg ikke foretrækker at leve i frygt. Dog gør det ikke noget som Kim skriver, at være opmærksom på omgivelserne

Har kun én gang taget mit ur af, og det var da jeg gik gennem Baltimore om aftenen. Det skulle efter sigende være en af de mest kriminelle byer i USA.
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Et Rolex på din arm kommer helt sikkert i særdeles godt selskab med Rolex'er på masse af andre arme i Milano. Du vil fortryde det, hvis du lader det blive hjemme.
/Bjørn
•
Svar: 132
Tråde: 11
Modtaget Likes: 87 i 28 svar
Givet Likes: 21
Jeg rejser 3-4 gange om måneden og har igennem det sidste år været i Frakfurt, Berlin, Zürich, Bern, London, Washington, New York, Boston, Philadelphia, Princeton, San Francisco, Amsterdam etc etc Jeg tror du har pointen

På armen har jeg i 95% af tilfældene haft mit GMT Master II på armen. På intet tidspunkt har det været et problem eller noget jeg har måttet tænke over.
Jeg tror vi har en tendens som urtosser til at tænke mere over den slags. Selvfølgelig skal du ikke ud i det værste slum, men Milano skulle vidst ikke være noget problem
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
•