Så blev jeg pludselig pam ejer
Nå var til GTG i næstved i går. Der var ikke planlagt nogen urkøb, jeg endte dog med at få et pam 243 med hjem. Jeg har ikke rigtigt kigget på panerai før, jo lidt på dykkere men ikke noget jeg har sat mig rigtigt ind i. Der blev snakket lidt om pam med christiansen 9000 og kristoffer under middagen.

Jeg tænkte lidt måske skulle jeg udvide mit syn som har gået på omega og jlc. Thomas chrono havde pam med, jeg kiggede og prøvede.. var dog sikker på det skulle være en diver de er lidt mere rå end de andre syntes jeg , så det blev et pam 243 som jeg syntes godt om og så måtte jeg jo slå til...

så nu er jeg pam ejer.. og skal til at sætte mig ind i det mærke...

İmage
Mvh Hr.holm
Svar
Det er også et rigtigt fint ur, som passede super til dig. Tillykke med det Icon_e_biggrin1

Sendt via Tapatalk
Svar
Sådan der !!! Tillykke
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Super lækkert ur, som passer perfekt til dig og står godt sammen med Omega og JLC.
Er det planen at beholde alle 3 ure Icon_question
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
He he Holm, vi advarede dig jo inden du prøvede det, da vi spiste.
"Det ender med at du har det med hjem".
Tillykke med det, du har ret i at diveren passer bedst til dig.
Med venlig hilsen T Tornberg

Certina DS Podium Valgranges
Svar
Et perfekt valg. Panerais Submersible-modeller er konge :)
Svar
Tillykke!! Super fedt ur!

//Berg
Svar
Tillykke.

Passer langt bedre til dig end dine JLC'er.
Svar
Tillykke med det !! Icon_flag

Det er åbenbart en udbredt risiko ved at gå til GTG - sidst jeg var til et endte jeg op med at have Kim´s 176´er med hjem og efterlod min Aquatimer 3536 !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Aquatimeren som så røg videre til Bo "Kongen" og så videre til mig, verden er så forbavsende lille;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)