Tissot seastar 1000 automatic chrono
Hej alle
Er der nogen der ved hvor man kan købe et 48mm tissot seastar 1000 chrono? Der er den automatiske model.

Jeg har ledt og ledt men kan intet finde inden for EU.

Pft
Raid
Svar
(01-03-2016, 10:50 AM)raiddk Skrev: Hej alle
Er der nogen der ved hvor man kan købe et 48mm tissot seastar 1000 chrono? Der er den automatiske model.

Jeg har ledt og ledt men kan intet finde inden for EU.

Pft
Raid

Kom med et referencenummer.

Her er en nyere model
İmage
Svar
Quartz eller automatic har Hvelplund på sin hjemmeside: http://www.hvelplund.dk Automatic er med ETA basisværk
P.N.
Svar
(01-03-2016, 02:22 PM)P.N. Skrev: Hvis det er quartz har Hvelplund det på sin hjemmeside: http://www.hvelplund.dk
P.N.

Raid leder efter automatikmodellen. Der er nogle få og en af dem har chrograph som tæller op til 12 timer og andre har chronogtraph, som tæller op til 6 timer.
Svar
Hvis man kan stole på hvelplunds hjemmeside er der både quartz og automatik på lager til henholdsvis 4.450,- og 8.600,- I specifikationerne står der godt nok quartz på begge modeller men granskes skiverne fremgår det at uret med den røde drejekrans er automatik. T066.427.17.057.03
P.N.
Svar
Uret har været søgt brugt/nyt på Chrono24.com, med forskellige søgeparametre; men uden resultet.
... måske her: juwelier-roller.de Pris: 1.055 €

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Hej alle
Tak for jeres input.
Indtil videre har jeg, som blev PN nævnte, kunne finde uret på http://www.hvelplund.dk/maerkerne/tissot...hronograph.
De har dog kun den røde model. Men mon ikke de kan bestille den blå/sorte model hjem også.

8600 er vel heller ikke helt galt.

Tænkte bare der måske ville være en del penge at spare ved at købe det over amazon/c24, men har ikke kunnet finde en dealer endnu. Eller I hvert fald ikke en der virker troværdig.

Hvad synes I ellers om uret?
Synes tit at ure bliver for små, har et Seiko sun017p1 på 45mm, og tror ikke jeg ville have noget problem med at gå op 3 mm.

I må meget gerne stadig komme med købssteder hvis I falder over nogle.

/Raid
Svar
Uret er en lidt skrabet model med værk som Schwatch Chrono til 3.000 kr, men forskellen er jo at Tissot uret har en superkasse og safirglas og er et bundrobust ur

Den kom også med 7750 ETA værk til, ca 14.000 - 16.000kr, mener jeg prisen var, med 12 timers stopursfunktion.

Men alt i alt er denne her model et ganske udemærket ur.
Svar
(01-03-2016, 04:37 PM)raiddk Skrev: Hvad synes I ellers om uret?
Synes tit at ure bliver for små, har et Seiko sun017p1 på 45mm, og tror ikke jeg ville have noget problem med at gå op 3 mm.
/Raid

Jeg synes fantastisk godt om uret!

Jeg har for et par måneder siden købt 42 mm udgaven  -  den uden chronograf, men med det nye Powermatic 80-værk. Den skal du nok ikke købe, hvis du synes at 45 mm er i underkanten ;-)

At dømme efter billederne er finish, design og "ydre teknik" helt det samme som 48 mm-versionen (2014-revisionen af Seastar-serien) som på min 42 mm. Mit eneste problem med uret har været, at jeg synes at remmen er noget spinkel. Men jeg gætter på, at der er en anden og federe rem på 48 mm versionen. Ellers er det i hvert fald helt galt.
Svar
(01-03-2016, 06:12 PM)Gert Skrev:
(01-03-2016, 04:37 PM)raiddk Skrev: Hvad synes I ellers om uret?
/Raid

Jeg synes fantastisk godt om uret!

Jeg har for et par måneder siden købt 42 mm udgaven  -  den uden chronograf, men med det nye Powermatic 80-værk. Den skal du nok ikke købe, hvis du synes at 45 mm er i underkanten ;-)

At dømme efter billederne er finish, design og "ydre teknik" helt det samme som 48 mm-versionen (2014-revisionen af Seastar-serien) som på min 42 mm. Mit eneste problem med uret har været, at jeg synes at remmen er noget spinkel. Men jeg gætter på, at der er en anden og federe rem på 48 mm versionen. Ellers er det i hvert fald helt galt.

Dejligt at høre!
Ja, mon ikke at de har justeret bredden af remmen til at passe til 48mm.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)