Watch spotting
(27-02-2016, 12:07 PM)runzuk Skrev:
(27-02-2016, 11:53 AM)TioMalo Skrev: OT, men er du helt sikkert Rune at du ved, hvad "retorik" og "retorisk" betyder ?  Icon_blink

J.

Det tænker jeg  Icon_Up

Gudskelov for google Icon_blink

J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Fedt John... så fik du lige kørt tråden af sporet og igangsat noget personfnidder....igen igen.

Men helikopterpiloten har jo ret, han får da kvalitet for pengene.
Et tilsvarende Rolex GMT koster vel ca. 20 X mere.... men er på ingen måde 20 X bedre!

Så mon ikke begge ure tikker lystigt om 30 år, hvis nogen beholder dem så længe. Og så tror jeg at ham der gav 3000kr for sit Steinhart er ganske godt tilfreds med, at han 30 år tidligere brugte de overskydende 55.000kr på noget andet.

Den der kommentar fra Sub-erman : Jeg måtte bide mig i læben for ikke, at kommentere yderligere!!! , er at ophæve sig selv på et højere sted og indirekte sige, "Jeg er ikke som ham, jeg ved bedre og det burde han også"....hmmm

Jag kan godt med Steinhart og har også haft et par af deres Flieger modeller, og de er "virkelig kvalitet for få penge"

Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • Mikbodsof
Svar
Det er plain snobberi. Længere er den ikke.
Svar
Apropos helikopter: En rotor er blot en ventilator. En gang hvor rotoren holdt op med at dreje; jeg skal lige love for at piloten begyndte at svede!
/
Kristen
Svar
Hvor mange tråde skal der oprettes hvis alle dem der altid har ret skal have hver sin  Icon_lol Icon_head Icon_flag
P.N.
[-]
  • Smilla
Svar
(27-02-2016, 03:04 PM)P.N. Skrev: Hvor mange tråde skal der oprettes hvis alle dem der altid har ret skal have hver sin  Icon_lol Icon_head Icon_flag
P.N.

Icon_+1

et skud i tågen.... vil være mange  Icon_rul
Svar
(27-02-2016, 03:04 PM)P.N. Skrev: Hvor mange tråde skal der oprettes hvis alle dem der altid har ret skal have hver sin  Icon_lol Icon_head Icon_flag
P.N.

Hvem er alle dem som altid skal have ret?
Svar
Sony's CEO blev set på Nikons stand med følgende på armen. Hvad er det for en størrelse???
İmage
Svar
Det er et Devon Tread 2
[-]
  • Lille Nørd
Svar
What KimT Said
http://www.ablogtowatch.com/devon-tread-...h-round-2/
Kamstrup

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT, Lille Nørd
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)