Baselworld 2016
#1
Ligesom vi har en tråd med SIHH skal vi jo også have en med Baselworld. Måske lidt tidligt, men nyhederne begynder så småt at komme.

Se f.eks. dette (IMHO) smukke Omega Speedmaster i en flot blå og med en endnu flottere månefase.

İmage

Læs mere her http://www.fratellowatches.com/omega-spe...ronometer/

Brug gerne denne tråd til nyheder fra Baselworld, billeder, rygter, meninger m.v. Icon_smil
Svar
#2
Det er et lækker ur og dejligt at se de blå skivers fremmarch.
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#3
Jeg er fan af Omega i al almindelighed…. De skubber nogle rigtig flotte ure på markedet i disse år og denne Speedmaster er ingen undtagelse.

Vi kan vel også bruge tråden til at spå lidt om hvad der ellers kommer fra de forskellige producenter..

Jeg håber på

En ny Daytona
En Rolex GMT-Master II ”Root-Beer”
En ny Omega Railmaster (Kommer nok ikke til at ske)
En HELT ny model fra Linde Werdelin der ikke er afhængig af at skulle kunne påføres en computer (kommer nok heller ikke til at ske)
Svar
#4
Spændt på:

Hvad Patek Phillippe byder på i Nautilus 40 års jubilæum - 1976-2016?

Håber på (uden at det er realitetsforankret):

Sub i platin med lyseblå Gletscher skive (som Daytona & President).

GMT i Coke udgave i stål.
Svar
#5
(22-01-2016, 08:46 PM)Tage Reinhardt Skrev: Hvad Patek Phillippe byder på i Nautilus 40 års jubilæum - 1976-2016?

Enig i at det bliver spændende at se hvad der sker?

Mht. til hvad vi håber på, så er jeg næsten nød til at håbe der ikke kommer for meget jeg synes om, idet jeg ikke har råd til at købe noget  Icon_lol Icon_head
Svar
#6
Breaking "Vulcain News" pré Baselworld 2016

Vulcain kommer med en ny udgave af "Cricket" værket efter, ja vel nærmest siden 1947.
Det legendariske værk som har skiftet navn flere gange bliver skiftet eller suppleret med et nyt.

De gamle værker hed: 
"Vulcain 120" (1947-1963)
"MSR S2" (1963-1973)
"RT80" (1973-2001)


Efter Vulcain's reborn i 2002
V-10,  V-11 (date) osv. 
V-20 (Automatic) V-21 osv.

Men nu kommer der et helt nyt værk V-40
Hvad det nye værk byder på er endnu ikke afsløret, men et forsigtigt gæt er højere beat frekvens end de nuværende 18000 A/h på alle modeller af "Cricket.
Jeg tror selv ikke at det gamle værk bliver erstattet da det sidste år blev opgraderet med flere sten på alle modeller, f.eks. gik V-10 fra 17 til 25 stenlejer. Tiden må vise om jeg får ret.

Vulcain bebuder også en ny udgave af 2008 "Anniversary Heart". Mon ikke det huser det nye V-40?

Læs pressemeddelelsen her >>>
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#7
Er der nogen herinde fra, der skal derned i år? Icon_smil
Svar
#8
Jeg skal


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#9
Hvad skal du dog der? Icon_blink Måske jeg kan få lov til at se lidt af det nye igen i år Icon_smil
Svar
#10
Hvis ikke det er for "snobbet", så vil jeg lige minde om at BaselWorld har sin egen app…

BaselWorld App >>>>

Har ikke selv prøvet den endnu… men der kan vel nok klemmes noget info ud af den...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: