North Flag
#1
Hej,
Det har i tidligere indlæg været skrevet
mest negativt om Tudor North Flag, specielt
om designet.

Jeg synes nu det er et pænt ur.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Jeg må blankt erkende jeg ikke kan huske hvordan jeg havde det med det da det kom ud (og hvad jeg skrev) men der er et eller andet over det som ikke lige rammer mig. Men det er udelukkende baseret på min subjektive smag og det skal siges jeg ikke har set det IRL Icon_e_wink
Svar
#3
Jeg syntes sku det er meget fedt! Fed power reserve og let læseligt! Og umiddelbart en lækker kasse også!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Svar
#4
(09-02-2016, 07:09 PM)whoa Skrev: Jeg syntes sku det er meget fedt! Fed power reserve og let læseligt! Og umiddelbart en lækker kasse også!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk


Jo mere jeg kigger på det, jo pænere synes jeg det er.
Præcis som du siger, let at aflæse pga. den enkle urskive som er helt basic (ikke en forvirrende Breitling skive - sorry Breitling fans Icon_blink)
Billedet er 'lånt' fra andet urforum (håber det er ok)

İmage
Svar
#5
Det jeg mindst forstår ved uret er nok den hvide dato skive.. Den skulle da have været sort! Men ja!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Svar
#6
Det billede sælger nu uret ret godt Icon_smil
Svar
#7
Fedt ur, men der er noget ved kassen der er turn off for mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#8
Kassen ser MEGET grov ud. Men jeg har også kun set uret på billeder, så kan ikke udtale mig særlig kvalificeret.
Svar
#9
Jeg synes for så vidt, at det er et ret fint ur, men det har slet ikke karakter af, at være et dyrt kvalitetsur.  Det ser ud som om, det er bygget af Legoklodser, hvilket ikke nødvendigvis er skidt, men ikke noget, jeg specielt efterspørger i et ur til +20K.
Gangreserve er cool, men jeg synes, at fx Panerai har fat i noget af det rigtige, når de har visningen BAG på uret.

Synes også tallene er for store og "karikerede" til at det er et ur jeg vil tage rigtigt alvorligt, som et luksusur. Hvis det var et Swatch ur (altså i den prisklasse) ville jeg elske det som sommerferieur Icon_flag

mvh jens
Svar
#10
Èn ting jeg ikke forstår med det ur, er den åbne bagkasse. Jeg forstår godt det er interessant at se, men værket er ikke just kønt og ikke andet end en arbejdshest.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)