Vurderingspris på vores ure
(02-02-2016, 11:39 PM)Kristofferj Skrev: Mon ikke ca værdien er det du selv har givet? Ellers smid uret til salg inde på Facebook. Der plejer man at kunne sælge sine ure ret nemt.

Men oplever lidt skambud derinde, men ikke som DBA. Til gengæld er der kolosal mange som gerne vil lave en byttehandlel med penge den ene vej eller den anden vej. Ure i 1.500 - 2.500 kr sælger nemt derinde, men ure over omring de 6.000 kr. er noget svære. Mkan kan finde en del Rolexure og Omega ure i god stand som er prissat i den lave ende og det kniber lidt med salget. De fleste har ikke mange kontanter, men har penge i en del ure og ønsker byttehandel om muligt.
Svar
Jeg har nu solgt en del ure mellem 20k og 30k derinde uden problemer.
Svar
(02-02-2016, 11:52 PM)stenstrupigen Skrev:
(02-02-2016, 11:39 PM)Kristofferj Skrev: Mon ikke ca værdien er det du selv har givet? Ellers smid uret til salg inde på Facebook. Der plejer man at kunne sælge sine ure ret nemt.

Men oplever lidt skambud derinde, men ikke som DBA. Til gengæld er der kolosal mange som gerne vil lave en byttehandlel med penge den ene vej eller den anden vej. Ure i 1.500 - 2.500 kr sælger nemt derinde, men ure over omring de 6.000 kr. er noget svære. Mkan kan finde en del Rolexure og Omega ure i god stand som er prissat i den lave ende og det kniber lidt med salget. De fleste har ikke mange kontanter, men har penge i en del ure og ønsker byttehandel om muligt.

Jeg er godt klar over at der bliver byttet meget og har jo selv været slem til det, men har så også taget en del større tab, hvilket for mig har været okay for at opretholde en større udskiftning.

Nu er det så kommet til en ny vej og vil hellere beholde mine ure og få fyldt kassen op....så må vi se om det bliver i den lidt billigere ende af skalaen ;-)
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Hvis man er hurtig ved havelågen og har kontanter klar når de gode tilbud kommer, er det ikke så svært at holde sine penge hjemme eller endda lave lidt penge på ure.
[-]
  • TioMalo
Svar
(02-02-2016, 11:07 PM)Miwes Skrev: Har du så dannet dig et indre "katalog" over hvor priserne ligger eller søger du når det er op over med et salg ?
Jeg synes det er svært og må indrømme at det let føles som en svær øvelse, når jeg kigger på hvad et ur må koste, sådan ca.
Jeg har vel hele tiden en idé om, hvor cirka prisen på mine ure ligger. Når det er aktuelt med et salg, må der researches lidt grundigere for at finjustere forventningerne.
JK
Svar
Jeg er så dårlig købmand Kristoffer at det skriger til himlen Icon_flov

[-]
  • Avantismo
Svar
Det kræver at man gider bruge lidt(meget) tid på det. Men det er nu hyggeligt nok at købe og sælge lidt. Sådan kan man også få afprøvet en masse ure uden at bruge alle sine sparepenge på det.
Svar
Der er også eBay, hvis man skal skyde sig ind på en fornuftig udbudspris.

Lige netop dit Seiko er udbudt til 2.600 USD:

http://www.ebay.com/itm/Carbonized-titan...1213460455
Svar
(03-02-2016, 10:37 AM)Gert Skrev: Der er også eBay, hvis man skal skyde sig ind på en fornuftig udbudspris.

Lige netop dit Seiko er udbudt til 2.600 USD:

http://www.ebay.com/itm/Carbonized-titan...1213460455

Det var da et godt tip Gert  Icon_Up

Hvordan ligger det så med prisen.....kommer der nogle afgifter oven i eller hvordan.

Svar
Item location:
Rapid City, South Dakota, United States

Hvis du skal købe det kommer der 30% oven i hatten, da sælger kommer fra Amerika.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)