H&J-Watches spørgeskema
Hej HJ

Som de andre herinde, så synes jeg også det kunne være interessant at kende lidt mere til jeres projekt, i så fald kunne I også få mere brugbar feedback.

Grundlæggende er der vel to poler, når man beslutter sig for at "lave" ure. 1: pengene, 2: passionen (som forhåbentlig giver afkast på sigt.)
Det kunne være interessant at vide, hvor I lægger jer.
Er det endnu et kickstarterprojekt med ønsket om, at være den næste Daniel Wellington, som producent af absolut intetsigende ure, med det mål at skovle penge ind i bytte for billige kinesiske ure med eget navn på? (Jeg aner ikke, hvor DW får produceret sine ure, men intetsigende er de.)
Eller brænder I for at skabe det perfekte ur, hvor der er tænkt over håndværk og design, og hvor I nægter at gå på kompromis med kvaliteten?
En vision kunne være spændende. I kunne evt. hente lidt inspiration her: http://blackpolarbear.dk/vision.html

Held og lykke uanset hvad jeres mål end måtte være.

M.v.h. Thomas
Svar
Læs hvad de skriver - de vil starte op og se hvor kunderne ligger.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Min melding om, at jeg ikke ønsker at deltage, udspringer udelukkende af, at jeg finder spørgeskemaet meningsløst, set ud fra formålet.
/
Kristen
Svar
(30-01-2016, 01:10 PM)Black Seal Skrev: Læs hvad de skriver - de vil starte op og se hvor kunderne ligger.

Det er jo ret nemt i vores lille andedam, Danmark.
Konservative som vi er, skal de kun ligne to urmærker, Omega og Rolex. Jeg forventer at de gerne vil sælge til den brede befolkning, for sådan et "ur" er sørme ikke noget for os herinde , næ nej ..tsk  Icon_blink

Desværre finder jeg også spørgeskemaet for unuanceret og for uoplyst.
Men pøj pøj herfra... og lander I på noget jeg synes om, kunne jeg da godt springe ombord. Only time will show.

Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
(30-01-2016, 01:10 PM)Black Seal Skrev: Læs hvad de skriver - de vil starte op og se hvor kunderne ligger.

Jo jo, men det kan deres spørgsmål da på ingen måde gøre dem klogere på. Der er jo kunder i alle demografiske sammensætninger. Spørgsmålet er bare om man sælger 50 kr.'s digitalure i Bilka eller Rolex på strøget, der er kunder til det hele. Jeg kunne forstå, hvis de allerede havde et produkt og forsøgte at finde den rette målgruppe, men det melder historien intet om.

Det var ikke ment som andet end konstruktiv kritik, hvilket de bad om.

M.v.h. Thomas
Svar
Bare utrolig hvad et simpelt spørgeskema kan føre med sig Icon_head Icon_head Icon_head
Svar
"et simpelt spørgeskema"?
Kun overfladisk betragtet.
"Men vi skal længere ind. Vi skal helt ind i sindet"!
/
Kristen
[-]
  • TioMalo
Svar

Vi har ideen om produktet. Den føler vi ikke vi er klar til at røbe endnu! Derfor undersøger vi vores potientielle kunder, inden vi kaster os ud i produktionen. Vi søger vigtig data til vores virksomhed.
Tak ''Black Seal'' du har forstået spørgeskemaets værdi.  Icon_smil Mere info følger, når vi er klar.
Svar
Jeg har normalt ikke noget imod at svare på den slags undersøgelser. Men jeg vil foretrække at vide, HVEM det er, jeg hjælper.

Siden her er jo lidt speciel ved, at mange af debattørerne selv driver en større eller mindre forretning. Og jeg er positivt overrasket over at se, hvor fint det faktisk fungerer (i hvert fald i den korte tid, jeg har kigget med).

Men de andre erhvervsdrivende herinde optræder altså med navns nævnelse.

Reglerne for forum fortæller i øvrigt "Vi foretrækker at alle der er "erhvervsfolk" indsætter deres eget navn i signaturen". Det er en god regel.
Svar
Enig med Gert. Indtil andet er bevist går jeg ud fra at H&J Watches er Heino og Jæver fra CBS 1.år Icon_blink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)