Køb Daytona
(27-01-2016, 09:30 AM)Krüger Skrev: Det bør nok lige tilføjes at service på en Overseas nok er godt dobbelt så dyr som en Daytona og nok også tager dobbelt så lang tid... Det er ikke uvæsentligt

Det er mindst dobbelt op. Sidst jeg forespurgte på AD service på en VC Overseas Chrono fik jeg fortalt at jeg ikke skulle regne med under 18k. (og mere hvis der skulle bruges dele) samt en laaang ventetid.

Selvfølgelig er der "ikke -AD" muligheder, men skal der bruges dele besværliggør det sagen noget når vi snakker VC.

Service på Daytona ved jeg ikke hvad koster i dag, men sidst jeg spurte på det, var det mellem 7 og 8k. (hos Klarlund)
Svar
Service på Daytona kostede i efteråret 5.700,- ved AD (MC Mortensen).

Mht ridser, så har mit - købt ved MC Mortensen i aug. 2007 - kun hairlines på lænken og jeg havde det på hver eneste dag frem mod 2012, hvor jeg fik en tilføjet et 14060M.

De får ca. lige meget tid på håndleddet..indtil jeg finder et 5980 eller et AP End of Days og bytter dem begge.

Jeg er stadig lige så glad for mit Daytona den dag i dag, som da jeg hentede det i Herning.  Icon_hjerte

İmage
Svar
Hej alle,
Så er jagten sluttet for denne gang - ofrede (efter meget meget lange overvejelser) i dag min Sub 16610 til Daytona 116620 hvid skive:) Mange tak for hjælpen undervejs....
Icon_smil Icon_smil
Svar
Smukt - tillykke Icon_smil
Svar
Jeg har en ny daytona fra 2015 med sort skive. Jeg er så glad for den. Lyder måske lidt kliché, men smiler hver gang jeg kigger på den :-)!
Svar
Det lige nøjagtigt hvad det handler om, også ved man også man har købt det rigtige ur :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)