Et "ægte" bond ur til salg.
Rolex er vel også som mærke mere "British" end fx Omega (eller JLC eller PP eller ALS hvis en af dem havde haft som marketingsstrategi at kaste sig over sådan en franchise)
Svar
(24-01-2016, 08:36 PM)willy Skrev: Apart from all the marketing junk,who the hell needs this Mickey Mouse advertising on a wristwatch?Collectors do not take them seriously.Limited editions of 5000,you must be kidding.Thats about the total production of Lange.IWC have learned their lesson,and have removed the stupid little airplane from their new Top Gun models.I personally would never buy a watch with film connections on the dial.All the actors who played Bond after Connery,have been B film pinn up boys.None of them except Danial Craig,have recieved any critical acclaim for their acting ability.In the good old USA and England Bond fims are at the level of  Walt Disney.History always judges watches after real merit.That is why watches worn or owned by real actors like Steve Mcqueen,or Paul Newman are worth a lot of money today.They were real actors with many awards for their screen preformance.If people who buy these 007 watches think they have something special on their wrist,they should think again.Many people think it rather comical to see people who wear a wrist watch connected to a fim.As you have most probably noticed,i hate these bloody watches Icon_lol Icon_lol Icon_lol

Nu vi er i filmens verden, så kan jeg altså ikke lade være med at tænke på "gamle gnavne mænd"  Icon_e_biggrin1

undskyld det var en afstikker. Icon_smil
Svar
Mathau og Lemmon (herlige film!!) eller dem fra the Puppet Show?  Icon_lol
Svar
We are debating these watches in general i think?Because someone who is a little older writes that they do not like something.Does not mean they have old fashioned ideas.It can also mean they have seen this kind of advertising shit a thousand times before.And usually it is aimed at the young and naive of this world,who are so easy to manipulate.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • TioMalo
Svar
(23-01-2016, 07:57 PM)peterkaa Skrev: Jesper Christensen er en cool fyr.

Jeg elsker bond skurkene og han er en af de bedste vi har set.

http://www.euroman.dk/stil/ure/james-bond-omega/

Jeg er ret frisk på at vædde en sjus på at hammerslaget bliver over estimatet på 90000,- dkk

Interessant at se, hvordan en tråd om mr. White's ur, lynhurtigt og u-afvendeligt kommer til at handle om mr. Bond's ur. Jeg ved ikke helt, hvad man kan lære af den observation, men alligevel....   Icon_thinking
Svar
(24-01-2016, 10:31 PM)Gert Skrev: Interessant at se, hvordan en tråd om mr. White's ur, lynhurtigt og u-afvendeligt kommer til at handle om mr. Bond's ur. Jeg ved ikke helt, hvad man kan lære af den observation, men alligevel....   Icon_thinking

Ja.
Forsøgte at give et hint i et tidligere indlæg, men det blev åbenbart til troldefoder.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Her et link der beskriver nogle af Bond skurkenes ure.

https://www.chronext.com/journal/stories...le-watches
[-]
  • peterkaa
Svar
(24-01-2016, 10:47 PM)peterkaa Skrev:
(24-01-2016, 10:31 PM)Gert Skrev: Interessant at se, hvordan en tråd om mr. White's ur, lynhurtigt og u-afvendeligt kommer til at handle om mr. Bond's ur. Jeg ved ikke helt, hvad man kan lære af den observation, men alligevel....   Icon_thinking

Ja.
Forsøgte at give et hint i et tidligere indlæg, men det blev åbenbart til troldefoder.
You did write,a real Bond Watch for sale,did you not?So do not be so worried that many do not agree with this description.Mr White is selling his watch for what i think is a very good cause.If he sold his old socks,he would most probably get the same price.Think about this for a while .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • TioMalo
Svar
(24-01-2016, 11:26 PM)willy Skrev: You did write,a real Bond Watch for sale,did you not?

Nej.
:-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(24-01-2016, 11:33 PM)peterkaa Skrev:
(24-01-2016, 11:26 PM)willy Skrev: You did write,a real Bond Watch for sale,did you not?

Nej.
:-)
ægte means the real thing,does it not?Or genuine,which really means the same as, the real thing.Please correct me if i am wrong.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)