SIHH 2016
Jeg kan ikke dy mig for også her at vise jer IWC's stand. Den er IMHO flot lavet:
JK
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Wow... Der er virkelig gjort noget ud af det!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Deres ure er tydeligvis ALT for højt prissat når de har råd til sådan en stand (og føler behov for det)
Icon_blink
Svar
Synes sku alle ure efterhånden er for højt prissat Icon_sign
Svar
Der kommer løbende updates på 8past10 i løbet af ugen - billeder, artikler m.m.
Instagram: nielsmpe.
Svar
British airplane,German watch. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(18-01-2016, 08:15 PM)willy Skrev: British airplane,German watch. Icon_smil

YEAR!

Og jeg har uret der har siddet i flyet - ærke britisk - Smiths 8-days!!  Icon_blink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(18-01-2016, 09:01 PM)gmt-geek Skrev:

YEAR!

Og jeg har uret der har siddet i flyet - ærke britisk - Smiths 8-days!!  Icon_blink

Vh. Jon
The good old Smith Icon_smil Is that the huge mother you use as a desk clock? Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
På en måde synes jeg, at den Spitfire havde fortjent en bedre skæbne, end at ende på en stand med tyske ure.
Tænk, hvis tyskerne havde vundet WWII; så havde Bentley og Rolls-Royce været på tyske hænder i dag.
(Undskyld genbrug af en af mine gode, gamle "vittigheder").
/
Kristen
Svar
(18-01-2016, 09:25 PM)willy Skrev:
(18-01-2016, 09:01 PM)gmt-geek Skrev:

YEAR!

Vh. Jon
The good old Smith Icon_smil Is that the huge mother you use as a desk clock? Icon_lol Icon_lol Icon_lol
Nope - det var et ur der havde siddet i en russisk t-62 kampvogn... :-)

Disse 8 dages Smith ure er i ca. samme størrelse - sorte bakelit kasser og hvis de er velholdte så har de også et rødt sæt ekstra visere der blev brugt til lidt af hvert.. fastsætte start eller forventet landings eller bombe tidspunkt osv....

De har RAF ordinans +type markeringer på skiven og de sad fortrinsvis i spitfire eller typhoon flyene i 40'erne...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)