GO GO GO..........
Takker for de fine ord. Er selvfølgelig også selv godt tilfreds. Nu skal jeg bare have en ny rem og have uret i brug. Kan godt frygte at det er i den store ende for mig men vi må se.

Til Willy : ja kransen er rundet og den måde kransen ser ud får også mig til at synes at der er noget Fifty Fathoms over den. Det gør ikke noget!

Til jacobzimmer : ditto!

Til guru1313 : mon ikke at værket i de to ure er af nogenlunde samme kvalitet. Jeg er ikke urmager men kan da se at maskinrummet her ikke ligner en motor fra en 70'er SAAB.
Svar
Et af mine favorit ure. Har dog aldrig prøvet et. Tillykke.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Til guru1313 : mon ikke at værket i de to ure er af nogenlunde samme kvalitet. Jeg er ikke urmager men kan da se at maskinrummet her ikke ligner en motor fra en 70'er SAAB.

Icon_Up
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Icon_flag Tillykke - Fin klokke!!!!
Svar
Kryger, du har slået PB fra så man kan ikke svare dig :-)
Svar
İmage

Cool eller kåål?
[-]
  • peterkaa
Svar
IMHO "kål". Som nylonremme altid er, igen IMHO.
En kvalidykker fortjener en gummibånd (hvis uret bruges i de våde elementer) eller et sort, nobel læderremme, sådan en lidt polstret og med mønster som peger mod krokodillerne (men behøver ikke at være ægte - som kan være pain in ass at importere, også når den kommer fra en absolut lovlig krokodillefarm i Louisiana).

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Der skal meget til at ødelægge indtrykke af sådan en panorama,
Men den rem magter opgaven til fulde.

Kål herfra  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Cool herfra  Icon_party

Det er et ur, der bevæger sig over i afdelingen for ToolWatches og der er IMO kun tre muligheder.
Lænke, gummi eller "stof"!
Læder på en en diver... no way.

Go' søndag
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Jeg tænkte bare at når Nato er godt nok til James Bond........

Har nu fået uret i brug og må sige at der her virkelig er "value for money". Det jeg har haft som minder mest om det var den JLC Master compressor Chrono jeg havde for et par år siden.
[-]
  • KimT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)