SIHH 2016 nyheder
Jeg foretrækker de klassiske skivelayouts. Måske oven i købet den gamle 5002  Icon_blink
JK
Svar
Jeg er både til den gamle=5002 og de nye = 5004, 5009....  Icon_Up

Jeg kunne kunne sq godt tænke mig den nye med blå skive!

Her er et skud af min 5009'er...

Vh. Jon

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(14-01-2016, 09:07 AM)gmt-geek Skrev: Jeg er både til den gamle=5002 og de nye = 5004, 5009....  Icon_Up

Jeg kunne kunne sq godt tænke mig den nye med blå skive!

Her er et skud af min 5009'er...

Vh. Jon

Jeg har det lidt på samme måde - de er superfede alle modeller, og i en ideel verden havde man jo nok en af hver i samlingen Icon_Up  Desværre er dette kke rigtig muligt, så min præference hælder nok til de nyere 5009 modeller - men selv i 5009 serien er der flere udgaver at overveje. Og seneste med den nye blå skive bliver tingene ikke 'lettere' Icon_smil

Det eneste sikkre er at der gerne skulle komme en Big Pilot i samlingen i 2016 - det store spørgsmål er bare hvilken model. Men at finde ud af netop hvilken model der passer til en er jo også en af de 'sjove' elementer ved ur-interessen Icon_blink

(14-01-2016, 09:07 AM)gmt-geek Skrev: İmage

Big Pilot er sgu bare et dejligt og lækkert ur Icon_Up Icon_Up Icon_party Icon_party
Svar
Et enkelt 'Mood' billede af den kommende Big Pilot Blue:

İmage

Og så lidt mere head-to-head af den nye klassiske vs den nye blue:

İmageİmage

Puha, det ser sørme godt ud Icon_blink
Svar
Her følger så high-res billede af den kommende IWC Pilot chronograph Blue (IW377714):

İmage

Åbentbart bliver der et eller andet link til Petit Prince, for dette skulle være bagsiden af samme model:

İmage
Svar
Det glæder mig, at chronografen har fået den klassiske visning af dag/dato tilbage. Jeg var aldrig en stor fan af "instrument dato viseren".
JK
Svar
(15-01-2016, 04:50 PM)jk Skrev: Det glæder mig, at chronografen har fået den klassiske visning af dag/dato tilbage. Jeg var aldrig en stor fan af "instrument dato viseren".
JK

Nej, jeg brød mig egentligt heller ikke om dette triple-date vindue på de tidligere pilot modeller. Den nye model ser bestemt bedre ud Icon_Up

Her standardmodellen forfra og bagfra (IW377709):

İmage

İmage

Vi snupper lige en mere:

IWC Big Pilot Top Gun 46mm (IW502001):

İmage
Svar
Det er IMHO fint at BP Top Gun er "skrumpet" 2 millimeter fra 48 til 46, men det bedste er, at det fjollede lille røde fly er væk fra sekundviseren !
JK
Svar
(15-01-2016, 06:14 PM)jk Skrev: Det er IMHO fint at BP Top Gun er "skrumpet" 2 millimeter fra 48 til 46, men det bedste er, at det fjollede lille røde fly er væk fra sekundviseren !
JK
Helt enig. Begge dele gør den 1000 gange mere interessant. Endnu bedre havde det været hvis den lige var krympet 2mm mere.
Svar
(15-01-2016, 06:26 PM)KimT Skrev:
(15-01-2016, 06:14 PM)jk Skrev: Det er IMHO fint at BP Top Gun er "skrumpet" 2 millimeter fra 48 til 46, men det bedste er, at det fjollede lille røde fly er væk fra sekundviseren !
JK
Helt enig. Begge dele gør den 1000 gange mere interessant. Endnu bedre havde det været hvis den lige var krympet 2mm mere.

I 44mm størrelsen skulle der til gengæld komme en ny IWC Pilot’s Watch Top Gun Chronograph (IW389001):

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)