Ultos familiebillede
Her et billede af den lille familie.

Øverst et G-Shock. Uret her blev mest af alt købt pga dets historie, da jeg ser det som ikonisk.

Første fra venstre, Tissot autolub. Har ikke "heller ikke" rigtig været på armen. Købte det af to grunde, hvilket var den blå skive, som der faktisk er et rigtig flot spil i, samt fordi at urværket er af plastik, hvilket jo trækker lidt i den anden retning, af det ursnopperi vi nogle gange godt kan blive grebet lidt af

Nr 2 fra v. er sidste skud på stammen, et JLC ultra thin moon. Er vild med den enkelhed der er over uret. Det er købt som dressur, hvilket betyder at jeg rent faktisk allerede er nervøs for den meget sparsomme armtid det så vil få.

Midten. Rolex Explorer II, et ur jeg havde luret på et stykke tid, og da francen så røg igennem loftet sidste år, løb jeg ud og købte det. Helt klart det ur jeg har gået mest med det forgangne år. Overvejer at sætte en plastikrem på istedet fra rubberB, da jeg tænker det så ville kunne supplere de andre ure endnu bedre.

Ved siden af mit Omega seamaster 2254, som jeg er utrolig glad for, og som er det jeg føler mig mest sikker på ikke at sælge.

Det sidste er et Maurice Lacroix manuelt optræk, som jeg i sin tid fik i 30 års fødselsdagsgave. Ikke et ur jeg går med, men der er en masse gode følelser forbundet med det

İmage

Kan mærke jeg har ramt et vakum efter mit sidste køb. Tror jeg er nået dertil hvor jeg ikke ønsker flere ure, samtidig med at jeg ikke har et/flere ure jeg mener jeg bare må ha'.
Eneste ur jeg pt går med tanker om, er et speedmaster, da jeg synes det ur på lædderrem er super flot. Meen derfra og til at bytte mit JLC til det, der er dog endnu et stykke...

Hvad mangler?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Pammie mangler. Hun er alt det, de andre ikke er Icon_blink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
det kan jeg godt følge dig i, jeg elsker at kigge på dem (de fleste) så rene og så utrolig meget deres egne. Der kan man virkelig tale om ure med personlighed.
For slet ikke at glemme alle de muligheder uret tilbyder i form af remme...

"Desværre" synes jeg de er for store til mig/min smag :(

Så PAM'en for mig, er forelskelsen i kvinden man ved man aldrig får. Icon_drool Icon_cry
Svar
(13-01-2016, 08:50 PM)Joepete Skrev: Pammie mangler. Hun er alt det, de andre ikke er Icon_blink

İmage

Enig!!

If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(13-01-2016, 09:13 PM)ultoman Skrev: "Desværre" synes jeg de er for store til mig/min smag :(

Så vidt at jeg ved så findes der også PAM'er i 40mm Icon_blink BTW lækker samling Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(13-01-2016, 10:35 PM)BadHamster Skrev:
(13-01-2016, 09:13 PM)ultoman Skrev: "Desværre" synes jeg de er for store til mig/min smag :(

Så vidt at jeg ved så findes der også PAM'er i 40mm Icon_blink BTW lækker samling Icon_Up

En PAM i 40mm er lidt ligesom en audi uden ekstra udstyr.. Icon_sign
Svar
(14-01-2016, 01:08 AM)jacobzimmer Skrev: En PAM i 40mm er lidt ligesom en audi uden ekstra udstyr..  Icon_sign

Dvs en god, solid og flot bil uden overflødig brianfaktor?
Svar
(14-01-2016, 01:08 AM)jacobzimmer Skrev: En PAM i 40mm er lidt ligesom en audi uden ekstra udstyr.. Icon_sign
100% uenig Icon_smil
Svar
Cool samling!  Icon_Up

(14-01-2016, 08:24 AM)Stinger Skrev:
(14-01-2016, 01:08 AM)jacobzimmer Skrev: En PAM i 40mm er lidt ligesom en audi uden ekstra udstyr..  Icon_sign

Dvs en god, solid og flot bil uden overflødig brianfaktor?

Og her er jeg 100% enig - AUDI rules!  Icon_Up

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Ja bilen er jo super solid, trods mængden af ekstra udstyr. Men at ting som GPS, Automatgear etc. gør det til Brian, der er jeg ikke enig :D

If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)