Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Der kan jo generelt set være flere årsager til sådan et tiltag,
Men dybest set gør man jo det af 2 årsager.
1. Butikken ophør.
2. De har svært ved at komme af med skidtet.
Hvis der ikke var indtryk af at butikken var ved at lukke
Da billederne blev taget, så vil jeg tro at der her er tale om årsag nummer 2.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Nu er det søndag og butikken som er en "Schaap En Citroen" var lukket, så svært at vurdere.
Butikkens andre vinduer så dog helt normale ud, hvor de dyre ure var væk, fx Rolex vinduet var helt tomt.
Nu hvor butikken er en stor kæde, så tænker jeg der ikke er tale om ophørsudsalg.
Men omvendt er sort JLC Reverso (ligner tribute 1931) ville jeg ikke mene var et svært ur at sælge. Nogle af de andre ure er måske lidt til den svære side :)
Synes dog stadig at 35-40% rabat er rigtig meget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Hvorfor skulle man give 40% rabat på en vare,
Hvis den flyver ud af butikken.?
For mig at se er der kun de 2 før nævnte muligheder,
Selvom listeprisen (som jeg går ud fra det streget beløb er) kan rumme flere ting.
På den anden side syntes jeg det virker uprofessionelt at lade sit udstillings vindue står i den stand,
Hvis butikken er lukket (for dagen) ville det var naturligt at tage alle urene ind.
Her efterlader det et meget rodet udtryk syntes jeg,
Hvilke får mig til at tænke på ophør, men derfor ville man vel stadigvæk tage alle sine ur
I vinduet i sikkerhed for natten.??
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Enig i at det ser rodet ud, men der er ingen tvivl om at det er de "billige" ure de har ladet blive i vinduet, og de dyre de har taget ind..
Det er ikke første gang jeg ser en urbutik, som "kun" har fjernet deres dyre ure fra udstillingen, for at lade i billigere blive i vinduet.
Har helt lyst til at køre tilbage til byen i åbningstid, for at se hvad mere de har på bud, for listen af urmærker som de sælger er ret lang, og ikke mindst sprød.
http://www.schaapcitroen.nl/watchfinder under menu punktet "Merk" ses de mærker de har.
•