Omega Seamaster Aqua Terra Day Date Co Axial
Super flot ur, tillykke med det Icon_Up

Aqua Terra er en rigtig vellykket serie IMO. Jeg har lokket min far lidt med i ur-feberen, så han købte for lidt siden et kvarts AT og har nu opgraderet til denne friske model:
İmage
(Foto fra ABlogToWatch)
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
Gal, et smukt ur, PBR!! Stort tillykke!

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Tillykke! Og du har helt ret. Det ur balancere perfekt mellem sport og dress Icon_hjerte Og igen fantastiske billeder. Nyder at følge dig på instagram.
Svar
Vi bringer lige et par billeder mere - men påregner at kunne vise endnu flere billeder i løbet af weekenden, når jeg har mulighed for at fotografere i lidt bedre lys Icon_smil

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Well, selvom jeg har dagslys til rådighed og det sner, så omgivelserne er lyse, så er det stadig småt med reelt dagslys - men jeg har da fået skudt lidt billeder i dag.

Så hvis folk ikke efterhånden er trætte af at se på uret, så kommer her lidt flere billeder !  Icon_smil

Først et iPhone billede fra i går:

İmage

Dernæst dagens høst:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Og så lidt "close up" !  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med en great all rounder  Icon_cool
Må indrømme at jeg syntes den Day funktion,
lige gør at uret kæler det ekstra for øjet  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Flotte billeder Icon_not Især dette har "wallpaper-potentiale":
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(08-01-2016, 09:27 PM)BadHamster Skrev: Flotte billeder Icon_not Især dette har "wallpaper-potentiale":
İmage

Tak skal du have, Danny  Icon_smil Lige netop det billede, er jeg også selv ret tilfreds med  Icon_Up
/Peter

Svar
Fantastiske billeder! Laver du nogen efterbehandling i f.eks. Photoshop?

/Bjørn
Svar
(08-01-2016, 10:49 PM)bjorn_e58 Skrev: Fantastiske billeder!  Laver du nogen efterbehandling i f.eks. Photoshop?

/Bjørn

Jeg skruer lidt på hvidbalance, eksponering, skygger osv. + beskærer, i Lightroom  Icon_smil

Men målet er, efterhånden som jeg bliver bedre til at fotografere, at skyde billederne som de skal være, direkte i kameraet  Icon_blink Der er dog lidt vej endnu ! Især når lysforholdene ikke er optimale.
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)