04-01-2016, 08:35 PM
Ser virkeligt lækkert ud det. Jeg skal virkelig prøve at overovervinde min frygt til større ure og bare springe ud i det
|
Gør det med hjertet!
|
|
04-01-2016, 08:35 PM
Ser virkeligt lækkert ud det. Jeg skal virkelig prøve at overovervinde min frygt til større ure og bare springe ud i det
04-01-2016, 08:36 PM
Jeg må også eje et sådanne en dag. Måske jeg skal få byttet mig til et ved lejlighed. Det er fedt. Tillykke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
04-01-2016, 08:41 PM
Fedt ur.... godt nok stort men det er vel et spørsmål om tilvænning.
Du var hurtig til at starte 16. ! Hvordan gik det med de "gamle" ure???
04-01-2016, 08:54 PM
(04-01-2016, 08:35 PM)misiu Skrev: Ser virkeligt lækkert ud det. Jeg skal virkelig prøve at overovervinde min frygt til større ure og bare springe ud i det Der er ikke andet for! :D (04-01-2016, 08:36 PM)Black Seal Skrev: Jeg må også eje et sådanne en dag. Måske jeg skal få byttet mig til et ved lejlighed. Det er fedt. Tillykke. Det er rigtig fedt, og kan du finde et synes jeg du skal springe på det! Rygterne går på at modellen måske udgår i år, også kan man jo kun frygte at priserne stiger yderligere.. (04-01-2016, 08:41 PM)Smilla Skrev: Fedt ur.... godt nok stort men det er vel et spørsmål om tilvænning. Ja det er kæmpe stort! Men komforten er som en Sub (og det er ikke lyv!) Tror det er kassens udformning der gør at det sidder dejligt fladt på håndleddet.. Er ikke sikker på jeg ved hvad du mener med de gamle ure. Men tilbage har jeg en JLC, Speedmaster og Seiko :D
04-01-2016, 09:03 PM
Jeg mente dit nytårs fortsæt noget m at prøve at beholde lidt længere
04-01-2016, 09:11 PM
Når. Det forsæt bestræber jeg stadig efter at holde. Og jeg mener faktisk Panerai'en er et godt bud på noget der kunne risikere at blive lidt længere, af flere grunde:
1. Det er 47mm - Det skræmmer mange væk, så videre salg bliver nok svært. 2. Det er dyrt og der står på Panerai på skiven - Mange danskere ved ikke hvad Panerai er, og ønsker egentlig hellere blot et Rolex når vi snakker den pris kategori. 3. Muligheden for at skifte remme - At få en ny rem på er som at have et nyt ur, så nu skal jeg bare ud og ofre lidt penge på remme. Også er jeg sikker på jeg nok skal blive glad for den her i et godt stykke tid
04-01-2016, 09:23 PM
Tillykke med din nye fede klokke :-)
Jeg har købt med hjertet flere gange, en sjov og samtidig ret god fornemmelse. Uret er klart i den store ende, og kræver efter min mening nogle gedigne håndled. Men når det så er sagt, så ser det faktisk ganske okay ud på dit billede :-) Uanset hvad andre så måtte tænke, så handler det jo udelukkende om én ting - at du er glad og tilfreds :up: Sendt fra min HTC One max med Tapatalk You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
04-01-2016, 09:35 PM
Det er en rigtig sjov fornemmelse! Hele vejen op til købet gik jeg med tanker om det nu var det rigtige og hvad nu hvis osv. Men jeg kunne bare mærke at da uret kom på armen, så spillede alt bare
Og jeg er meget positiv overrasket over jeres kommentar til størrelsen af uret
04-01-2016, 09:41 PM
Tillykke med det nye ur Jacob - et flot Panerai som jeg håber du bliver glad for. Når det så er sagt, så er det tydeligt at du er ramt af samme "sygdom" som vi andre har haft i mange år og så er det de færreste ure der holder i længden
P.s. havde det været 42mm havde jeg et Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-01-2016, 09:55 PM
Ja, tror sku først lige min sygdom er kommet. Jeg er hvertfald sprunget helt væk fra de rationelle og sikre køb, når man kigger på det her Panerai.
Og havde uret været 42mm, så havde det ikke været ligeså fedt |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|