Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
I dag købte jeg med hjertet. Jeg købte et kolasalt 47MM Panerai PAM00372.
Uret er købt udelukkende med hjertet. 47MM er ALT for stort til mine håndled vil mange mene, jeg synes det går an. Uret er totalt dyrt ift. hvad man får for pengene. Ingen lænke, ''base'' værk(kun time og minutviser), 100m vandtæthed og de to remme der følger med er faktisk heller ikke ret meget værd. MEN man får dog 3 dages gangreserve med det manuelle værk  . Men hvad får så en til at købe et ur, der koster omtrent det samme som en ny 116610, som byder på en af de lækreste lænker, 300m vandtæthed, keramisk krans og dato? Ja det gør hjertet.
Jeg ved ikke om Panerai er mit mærke, men jeg ved at det er det ur jeg indtil videre har været gladest for. Min tidligere 111'er røg kun videre fordi jeg ikke kunne leve med den blankpolerede kasse og ikke kunne retfærdiggøre prisen ift. hvad man fik for pengene. Men nu har jeg indset value for money nærmest er ubetydeligt for mig.. Jeg ved godt det lyder dumt når man betaler xx.xxxx.kr for et ur. Men for mig er det åbenbart vigtigere at uret giver mig den rigtige mavefornemmelse, end jeg ved jeg får noget for pengene.
Wristshot:
Har i andre nogensinde købt noget med hjertet ?
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Det kan jeg love dig for
Tillykke med det og må dit spinkle håndled bære det med værdighed og så håber jeg du bliver super glad i låget, når du kigger på det smukke ur
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Tak Michael! Det sidder stolt på mit håndled  Også vil jeg også tilføje en vigtig ting. Jeg synes ikke ure kun skal ses ift. håndleddet, men som en helhed på hele personen der bærer uret(høj, lav, trænede etc.). Jeg vil prøve at tag et billede af hele min krop, så man kan se uret ift. min bygning :D
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Respekt. Mit 145.022 plexi speedmaster er 112% købt med hjertet.
Tillykke med din nye kæmpeklokke.
Slet ikke noget for mig og det er fedt nok.
•
Tak Kim! Din Speedmaster er rigtig fed, og jeg glæder mig rigtig meget til min kommer hjem fra urmager
Nej det er godt der er noget for alle indenfor denne her hobby :D
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Nej, det trak sku for meget. Og da jeg fik kontakt med en dansker der havde en til salg, så tænkte jeg det bare var at slå til. De dukker jo ikke så tit op. De 5(inklusiv dig) jeg kender med det ur, vil ikke af med dem :( .. Men det er jo en god ting.
Og du har helt ret. Værdien i dette ur ligger i DNA'et, og ikke i komplikationer osv! Uret skal ses og opleves, før man helt forstår det.
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
Stort tillykke med det. Jeg prøver selv at overvinde mig selv til de store urkasser. Jeg kan faktisk rigtigt godt de der pam. Men jeg det bare svært med ure i de størrelser
Stort tillykke med det. Jeg prøver selv at overvinde mig selv til de store urkasser. Jeg kan faktisk rigtigt godt de der pam. Men jeg det bare svært med ure i de størrelser
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Der er jo ikke nogen tvivl om, at uret er stort, ligesom der heller ikke er nogen tvivl om, at uret er usandsynligt flot, selvom det ligner lidt falsk patina. Eller er det bare mig, der ser en forkert farve i lyset?
Hvordan ser bagkassen ud?
/Mads
•
(04-01-2016, 07:30 PM)misiu Skrev: Stort tillykke med det. Jeg prøver selv at overvinde mig selv til de store urkasser. Jeg kan faktisk rigtigt godt de der pam. Men jeg det bare svært med ure i de størrelser
Jeg kunne også din patek :D men ja, man skal lige kæmpe lidt med tanken om så stort og klodsede ur! :D men det spiller altså bare når man først har prøvet det.. (For de fleste)
Sent from my iPhone using Tapatalk
(04-01-2016, 07:42 PM)MadsA Skrev: Der er jo ikke nogen tvivl om, at uret er stort, ligesom der heller ikke er nogen tvivl om, at uret er usandsynligt flot, selvom det ligner lidt falsk patina. Eller er det bare mig, der ser en forkert farve i lyset?
Hvordan ser bagkassen ud?
/Mads
Jep. Det er sku fake patina. Men ikke desto mindre synes jeg den har en fed farve, som skifter lidt farve alt efter lys. Lige fra lidt gullig til en lækker creme brun, som står rigtig flot til viserne og den varme glød som plexiglasset giver :D
Og bagkasse
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
|