Gode ure - mærker med gode in house værker
All these Swiss or German watches Icon_smil Are we not forgetting maybe the best finished quality inhouse watches,to be found anywhere.If we compair price and quality.The Grand Seiko models are a steal.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Indrømmet at jeg hellere ville eje FC's worldtimer, det er uden tvivl eye candy :-)

Nu hvor Nomos weltzeit bliver nævnt fortjener det lige et billede, er sgu osse ret tiltalende i den blå version mums :-)
İmage

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Uden tvivl meget flot.....
Svar
Der er alligevel en verden til forskel på de to, når man ser nærmere på dem.

Kassen er pænere på FC, men skiven er mere tiltalende og afdæmpet på Nomos.

Svært valg, hvis man går i købstanker Icon_smil
Svar
Jeg finder skiven på FC flottere og efter i dag vil det være mit førstevalg blandt de to (jeg har bare ikke nogen penge Icon_e_biggrin1)

Det er også cool at FC har integreret alle funktionerne ind i den ene krone og dermed undgået andre knapper/kroner.
Svar
Ja, det er også det, der tiltaler mig ved FC (altså den ene krone), da det giver et harmonisk udtryk.
Svar
(02-01-2016, 07:01 PM)willy Skrev: All these Swiss or German watches Icon_smil Are we not forgetting maybe the best finished quality inhouse watches,to be found anywhere.If we compair price and quality.The Grand Seiko models are a steal.

Måske læste du oplægget lidt for hurtigt. Jeg efterspurgte netop Eropæiske urmærker  Icon_e_surprised
Svar
(02-01-2016, 09:16 PM)baun Skrev:
(02-01-2016, 07:01 PM)willy Skrev: All these Swiss or German watches Icon_smil Are we not forgetting maybe the best finished quality inhouse watches,to be found anywhere.If we compair price and quality.The Grand Seiko models are a steal.

Måske læste du oplægget lidt for hurtigt. Jeg efterspurgte netop Eropæiske urmærker  Icon_e_surprised
Sorry I thought you had a older GS in your collection.Yes i do read quickly Icon_blink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Der sker alt for meget på FC skiven efter min smag og farven på den viste Nomos er ikke midnatsblå nok.

Jeg har kigget lidt og Nomos klassiske Club Automatic med lille sekundviser uper lækker at se på. Der er en på timetowatch hjemmeside.
Svar
Ja, den sad jeg og kiggede på tidligere i dag. Fint ur til pengene Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)