Auction prices.
This is one of the best descriptions of how auctions work,that i have read.No conspiration theorys here.
http://www.ablogtowatch.com/10-things-kn...-auctions/
                                                     The New York Herald wrote a article a few years ago,disclosing that Patek and Rolex were buying their own watches at auctions.I cannot find this link.So please feel free,not to take this seriously Icon_lol Icon_lol Icon_lol

Writing is going to be a lot easier for me in the new year Icon_smil All i have to do is find links.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Links?
Link Hogthrob??
/
Kristen
Svar
(02-01-2016, 09:21 AM)khbk Skrev: Links?
Link Hogthrup?
/
Kristen
You have one,does it not work? Icon_smil PS. The one about the newspaper article seems to have disapeared,i cannot find it.Maybe one of our link experts can find it.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Alt fungerer. Fin artikel.
Kom bare til at tænke på en kær karakter fra The Muppet Show.
/
Kristen
Svar
(02-01-2016, 10:45 AM)khbk Skrev: Alt fungerer. Fin artikel.
Kom bare til at tænke på en kær karakter fra The Muppet Show.
/
Kristen
Link Hogtrop would be a good name for a blogger.But maybe Link Hogwash would suit most of them better Icon_lol Icon_lol Icon_lol Animal and the Swedish cook were my favorites.
Svar
''The New York Herald wrote a article a few years ago, disclosing that Patek and Rolex were buying their own watches at auctions. I cannot find this link. So please feel free, not to take this seriously.''

''Maybe one of our link experts can find it.''

Det er ikke en konstruktiv måde, at håndtere en velment opfordring, Willy. Jeg vil ikke ty til hentydninger og lignende, idet jeg foretrækker at kalde en spade for en spade, hvilket jeg har gjort tidligere. Dog får du et plus for at linke. Forsæt endelig med den stil.
Svar
(02-01-2016, 11:32 AM)TopClocks Skrev: ''The New York Herald wrote a article a few years ago, disclosing that Patek and Rolex were buying their own watches at auctions. I cannot find this link. So please feel free, not to take this seriously.''

''Maybe one of our link experts can find it.''

Det er ikke en konstruktiv måde, at håndtere en velment opfordring, Willy. Jeg vil ikke ty til hentydninger og lignende, idet jeg foretrækker at kalde en spade for en spade, hvilket jeg har gjort tidligere. Dog får du et plus for at linke. Forsæt endelig med den stil.
Often others have found links i could not find.Not so long ago Kim found one for me.This link does exist but i just cannot find it.Having been what i was in the past,something that you obviously do not know about.I can assure you that i call a spade a spade.I think most people on this site know this.It seems a bit like you are just trying to make problems,out of nothing.What you think is constructive or good taste,is completly irrelevent to me,or i think anyone else on this site.We left school many years ago my friend.It seems like you have a problem with me.That is ok,we do not have to like one another to be on this site.But we do not usually try to make a kind of vendetta against one another.Try to be a little more tolerent and civilised over for those who do not agree with you.Cowards hide,i do not.
Svar
''It seems a bit like you are just trying to make problems, out of nothing.''

Nej, jeg forsøger at komme med velment en opfordring, da du tydeligvis er stødt efter min ''revision''. Jeg havde også gjort det, hvis der var tale om en anden bruger - dog er det ikke tilfældet, så vidt jeg kan se.

''It seems like you have a problem with me.''

Nej, det jeg har ikke. Du skal føre et ordentligt sprog herinde, herunder undgå brug af dumsmarte hentydninger. Jeg kunne have synket ned på dit niveau ved at spørge ind til, om du har fået lavet en ny hat af sølvpapir. Dog falder det uden for min interesse, ligesom jeg ikke gider mudderkast - både direkte og indirekte. Lad de små børn om det.

''Try to be a little more tolerent and civilised over for those who do not agree with you. Cowards hide, i do not.''

Hvordan stemmer det overens med dit brug af ordet ''kujon''? Moral er godt, men er dobbeltmoral bedre, spørger jeg (retorisk spørgsmål)? Hertil kommer, at du ikke tør at stå ved dine tidligere udtalelser i den anden tråd, selv om du angiveligt kan finde dem, hvorfor jeg og andre brugere efterlades med et blandet indtryk.
Svar
(02-01-2016, 05:02 PM)TopClocks Skrev: ''It seems a bit like you are just trying to make problems, out of nothing.''

Nej, jeg forsøger at komme med velment en opfordring, da du tydeligvis er stødt efter min ''revision''. Jeg havde også gjort det, hvis der var tale om en anden bruger - dog er det ikke tilfældet, så vidt jeg kan se.    

''It seems like you have a problem with me.''

Nej, det jeg har ikke. Du skal føre et ordentligt sprog herinde, herunder undgå brug af dumsmarte hentydninger. Jeg kunne have synket ned på dit niveau ved at spørge ind til, om du har fået lavet en ny hat af sølvpapir. Dog falder det uden for min interesse, ligesom jeg ikke gider mudderkast - både direkte og indirekte. Lad de små børn om det.

''Try to be a little more tolerent and civilised over for those who do not agree with you. Cowards hide, i do not.''

Hvordan stemmer det overens med dit brug af ordet ''kujon''? Morale er godt, men er dobbelt morale bedre, spørger jeg (retorisk spørgsmål)? Hertil kommer, at du ikke tør at stå ved dine tidligere udtalelser i den anden tråd, selv om du angiveligt kan finde dem, hvorfor jeg og andre brugere efterlades med et blandet indtryk.
This is no longer about watches.And i have no wish to enter into a mud slinging match with you.You have already put this thread off track.Please do not try to speak on the behalf of all people on this site.If we have a moderator on this site,then threads like this one should be stopped.I have no wish to discuss watches with you,because i do not think that watches interest you in this case.
Svar
Jeg vil nu mene, at det ( i denne sammenhæng) hedder "moral" og ikke "morale".
/
Kristen

Og at det skal være "dobbeltmoral", altså i ét ord.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)