Investment or not
Det er jo en hel kronik, du har fået skrevet dig der Icon_blink Meget saglig Icon_Up

Men fedt med en debat med mange forskellige holdninger
Svar
Sådanne dybdegående indlæg plejer man kun at finde på de store fora Icon_Up

Og i øvrigt velkommen til! Icon_smil

/Mads
Svar
TopClocks

Super godt skrevet, dejlig med kildehenvisninger, og jeg er meget enig i det meste.

Dog mangler du at give dig til kende, hvem et du ? Du er helt sikkert ikke nybegynder !

Men et dejligt indlæg !

Jacob
Svar
Man må jo gerne være anonym, hvis man vil det Icon_smil

Personen bag skriver som en jurist, hvilket da sætter nogle tanker i gang, men hvis han vil være anonym, så er det jo naturligvis tilladt.

/Mads Icon_study
Svar
Genialt indlæg. Jeg kan nemt gætte personen bag, og skal nok give en øl eller lign. næste gang vi ses. Godt nytår håber på mange gode urstunder i det nye år.
Svar
Ha ha, ja det er ikke svært at gennemskue Icon_e_wink

Men jeg har respekt for at at man ønsker at være anonym og denne mulighed er netop en fordel ved et forum som dette ifht. f.eks. facebook. Så længe debatten er sober, hvilken alle brugere i denne tråd i øvrigt gør godt efter min mening Icon_Up
Svar
(31-12-2015, 04:00 PM)TopClocks Skrev: Det er på tide at komme med et par bemærkninger af hensyn til mindre erfarne læsere. Det kan i princippet sammenlignes med en ''public service'', idet nogle af Willy's udsagn er tvivlsomme og til tider ukorrekte.

....

Prøv at føre en saglig og objektiv fremgangsmåde fremadrettet, idet du udelukkende forsøger at fremstille dine postulater som den rene sandhed - uden en eneste kildehenvisning! Havde du været studerende af en akademisk eller gymnasial art, ville du i hvert fald ikke have bestået dine eksaminer med gode resultater.

Hej TopClocks,

Fornemt og meget velunderbygget indlæg. Dejligt at se, at der er nogen der har lyst og evne til at udfordre og måske hæve kvaliteten af udsagn og postulater her på en så konkret måde.

Jeg håber, at den videre debat holder sig på den saglige side.

Mht. PP produktionstal, så mener jeg at huske, at de nævnte et tal der var større end 50,000 pr. år i forbindelse med besøget. Jeg har et tal omkring 65,000 i hovedet - men skal lige checke mht. kilden.

Jeg kan så sandelig bekræfte, at PP laver kasser in-house. Det var en vigtig del af rundvisningen jeg var på. Dertil kommer lænker, skiver, mv.

Fortsæt endelig med bidrag i den klasse - så skal vi andre vist til at stramme os an :-)

Godt nytår - håber at møde dig i 2016!

Claus

---
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
Klasse indlæg :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Man kan blive helt bange for at blive indberettet for det videnskabelige råd hvis man blot giver sin mening til kende Icon_lol Icon_lol Icon_lol
P.N.
Svar
Dejligt med et indlæg med gode markeringer af afsnit!
Tak!
/
Kristen

Skål, og Godt Nytåt!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)