Tag Heuer - reservedele.
Hej Icon_e_biggrin1 ,

Jeg har arvet dette ur, et Tag Heuer Carrera - årgangen er desværre mig ukendt.
Desværre mangler 2 af knapperne på uret - start stopur og nulstil stopur.

Jeg har så forsøgt at søge rundt på nettet for at finde frem til et website hvor jeg kan bestille disse, så jeg kan få uret til at fremstå flot igen, men det eneste jeg har fundet indtil videre er eBay kopier af knapperne.

Spørgsmålet er så nu, om I kan hjælpe mig på rette vej, og give et prej om for det første, hvad sådanne knapper hedder, og hvor sørensen jeg kan bestille dem - helst originale :)

Uret:
İmage

De manglende knapper:
İmage
Svar
Hvis uret er ægte, så tag det til en hvilken som hest Tag - Heuer forhandler. Lidt utroligt at begge trykknapper er gået på det.

Hvor i landet bor du ?
Svar
Hej,

Ja det syntes jeg også - men jeg er ret sikker på det ikke er noget, som er sket på samme tid, men blot blevet ignoreret i laaaang tid indtil det blev lagt i skuffen :(
Umiddelbart skulle det være ægte - så jeg må prøve at dreje indenom en urmager med det.

Jeg er fra Aalborg.
Svar
Tag det til Klitgård i første omgang. Det trænger sikkert til et service, men om det så alt i alt koster 5.000 + kr. er det bestemt det værd. Et godt stærkt ur. Der er også Halse i Horsens.
Svar
(28-12-2015, 12:33 PM)stenstrupigen Skrev: Tag det til Klitgård i første omgang. Det trænger sikkert til et service, men om det så alt i alt koster 5.000 + kr. er det bestemt det værd. Et godt stærkt ur. Der er også Halse i Horsens.

Og det koster meget mindre end 5K + hos Halse !!

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tør du love prisen holder John Icon_not , hvis uret har været brugt uden de to sidetryk i længere tid. Der skal ikke meget fugt i værket før det løber stærkt i reservedele. Det er nok klogt at bede om et tilbud.

Mvh.
P.N.
Svar
(28-12-2015, 06:59 PM)P.N. Skrev: Tør du love prisen holder John Icon_not , hvis uret har været brugt uden de to sidetryk i længere tid. Der skal ikke meget fugt i værket før det løber stærkt i reservedele. Det er nok klogt at bede om et tilbud.

Mvh.
P.N.

Nej, jeg er ikke en orakel - bruger bare en enkel konverteringsnøgle ang. priser hos AD´en: 50 - 60% af deres pris burde dække en uafhængige urmagerens service. Og du har naturligvis ret - der kan komme nogle stykke overraskelser frem i dagslyset når man åbner et misligholdt ur.

Det som jeg tænker hver gang jeg ser billederne er noget så banalt som "er uret ægte ? Kan nogen af os her verificere det ?".
Derved sagt at min viden og erfaring om Tag Heuer er lige med nul Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
To be honest.Unless that watch has got sentimental value,i would bin it,or sell it .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg synes det er et fedt ur!
Jeg har lige smidt mine 2 falske ud. Det ene var et Tag Heuer og det andet et Omega.
Nu er jeg ved at være klar til den ægte vare.
Giv gerne lyd, hvis du ender med at gå i overvejelser om et salg :)
Svar
Her er et:

http://www.chrono24.dk/tagheuer/carrera-...152777.htm

Så hvis jeg havde arvet det, ville jeg bestemt gerne ofre 5.000 - 6.000 kr på et service.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)