15 snart over hva så nu.
Bare rolig Torben.

Vi er nogle, der bliver ved og ved med at tage billeder og ævle løs om de samme billige ure..  Icon_hjerte

Det kommer ikke til at ændres.

Skrevet med Seiko Shogun på armen. Med en billy zulurem på  Icon_lol
Mvh Kim 
[-]
  • whoa
Svar
(27-12-2015, 10:46 AM)Black Seal Skrev: Håber ikke at 5000 kr. er sølle penge herinde for et ur. For det kan man få et ur som vil holde mere end et liv.

Men et ur til de penge får ikke den samme opmærksomhed som et til 50.000. Det kan man så undre sig lidt over.

Mht. 16, så er mit ur liv gået helt i stå. Jeg har intet som driver mig og synes det er blevet lidt for tosset. Problemet er nok man er på et urforum, hvor man jo bliver nødt til at vise noget nyt for at være interessant. Den fanger jeg ikke mere.

Så ved ikke hvad det ender med - er lost.

Sent from my iPhone using Tapatalk
+1 You hit the nail on the head. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Om man ikke lige køber ure betyder jo ikke at man er gået i stå med interessen omkring ure, men kan da fint give en kommentar i ny og næ, hvis man orker det.

Prisen på et ur er ikke udslagsgivende for om det har min interesse, og selvfølgelig skal man da kunne vise billeder af det samme ur igen og igen.

Så lige til dig Torben...du er jo samler og om det er ure eller Tintin og andet, så vil der være stilstand i perioder, sådan oplever jeg også mine hobbyer gå i stå og så gider jeg dem ikke i en periode. Sådan har det været med stort set det meste, hvor lige med ure er det så stadig stedet hvor jeg slapper af og hygger mig, når der skal kobles fra i forhold til arbejde.

Jeg nyder de billeder som folk viser af deres ure og selv om det dybest set er dybt underligt at skyde et billede af sit ur foran en bro, madterlerken,glas med væske osv. osv, så hører det med og det er jo ganske uforpligtende.

Jeg vil da se frem til det nye år herinde og hygge videre med dem som gider og skulle man få lyst til at vise sit ur på den ene eller anden måde i hvilken som helst prisklasse Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • KimT, Møller, whoa
Svar
(27-12-2015, 12:14 PM)Miwes Skrev: Jeg vil da se frem til det nye år herinde og hygge videre med dem som gider og skulle man få lyst til at vise sit ur på den ene eller anden måde i hvilken som helst prisklasse Icon_party

Dette siger det det hele for mig Icon_Up
[-]
  • Møller
Svar
Man behøver da ikke at købe nye, dyre ure for at dyrke sin hobby og deltage på dette forum. Jeg interesserer mig også for biler, som jeg aldrig kommer til at eje. Jeg interesserer mig for kunst (malerier), som jeg aldrig kommer til at eje.
Det er da spændende, hvis man kan skifte lidt ud i samlingen engang imellem, men det er IMHO ingen forudsætning for at bevare urinteressen.
JK
[-]
  • KimT
Svar
Ja jeg må indrømme jeg står lidt som jer andre, jeg har et par dyre ure jeg gerne ville have, som jeg virkelig ville skulle spare for at få råd til, et seamaster, Tudor black Bay, Pelagos og et par andre, og ellers er det eneste 'billigere' ur (stadig til ~6000) et OWC med snowflake visere, et mikro, det skal dog også spares op til!

Men siden jeg fik mit Damasko så har jeg virkelig svært ved at finde noget der har så meget bang for the buck at jeg kan retfærdiggøre et dyrere køb (det kostede lidt over 11k)
Det har så mange unikke ting som andre mærker ikke har.. Og slet ikke i den prisklasse!

Dog har jeg et par ure jeg godt gad sælge men har aldrig solgt noget før og da de er i den billigere ende så aner jeg ikke hvordan tingene skal prissættes osv, og igen da jeg er 'jomfru' der så aner jeg ikke om jeg vil fortryde salgene :-D

Men jeg har det lidt som om jeg mangler noget nyt, men det er sku nok fordi jeg mangler jagten lidt! Så nu må vi se.. Måske bliver det næste et OWC (mikromærke)

-whoa-
Svar
İmage

Mine 2016 planer tog lige en drejning. Fra jagten på en snowflake, til jagten på en Panerai 372. En flink gut fra et andet forum lod mig prøve hans, og jeg er solgt! :D håber den kan landes uden der skal noget ud, da jeg er meget glad for både tudor og speedmaster...

Det er det fede ved denne hobby. Det ene øjeblik kan man være fuldt ud tilfreds med hvad man har, det andet kan der komme noget der bare trækker i en.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(27-12-2015, 02:40 PM)jacobzimmer Skrev: İmage

Mine 2016 planer tog lige en drejning. Fra jagten på en snowflake, til jagten på en Panerai 372. En flink gut fra et andet forum lod mig prøve hans, og jeg er solgt! :D håber den kan landes uden der skal noget ud, da jeg er meget glad for både tudor og speedmaster...

Det er det fede ved denne hobby. Det ene øjeblik kan man være fuldt ud tilfreds med hvad man har, det andet kan der komme noget der bare trækker i en.
I have had the 372 for about a month now.And i still cannot stop looking at it.But the most amazing thing about this watch,is the comfort of wearing it.If anyone had told me that a 47mm watch could be the most comfortable  i had ever worn.I would have thought them to be mad.Forget the size,it is a beautifull looking watch,with real Panerai DNA.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(27-12-2015, 02:57 PM)willy Skrev:
(27-12-2015, 02:40 PM)jacobzimmer Skrev: İmage

I have had the 372 for about a month now.And i still cannot stop looking at it.But the most amazing thing about this watch,is the comfort of wearing it.If anyone had told me that a 47mm watch could be the most comfortable  i had ever worn.I would have thought them to be mad.Forget the size,it is a beautifull looking watch,with real Panerai DNA.

Indeed! Det ur skriger PANERAI - og det nye in House værk er en verden til forskel ift. de gamle eta baserede.
HVIS du skulle blive træt af din. Så skriv en besked ;-)!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Som jeg også skrev til dig på Facebook Jacob (mht. størrelse), så handler det KUN om hvad du synes og synes du at det spiller på din arm, så er alt som det skal være uanset hvad andre synes Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)