Hodinkee Collectors Summit 2015 - set indefra
(18-12-2015, 07:58 PM)Stensbjerg Skrev: Delen omkring Credor valgte jeg at lade folk selv "finde" Denne gang  Icon_blink
Man skal ikke lede hønen hen til kornet hver gang.  Icon_e_biggrin1

Men det er da sjovt at se nogen der deler min holdning 
Omkring finish og Credor, den er jo før blevet udlagt som 
Noget jeg selv er kommet på uden hold i virkeligheden...

Haha. God pointe. 

Og det er ikke bare 'nogen'. Det er den urmager, der af mange anses for at have den bedste finish overhovedet. Ganske sjovt at høre ham. 

Claus

(18-12-2015, 08:22 PM)Stinger Skrev: Må man (som privat ansat, under et reklameevent) parkere ulovligt bare fordi man er tidligere politibetjent?! Så er patriotismen da steget dem til hovedet. Det har jo absolute ingen relation til politiarbejde.

FANTASTISK indlæg!

Tak, Stinger. Og mht. hvad chaufføren kunne slippe afsted med var det hans egne ord. Serveret med et glimt i øjet.

Svar
It sounds like you learned a few truths about High end watches.Getting it from the horses mouth,as they say.I for one am very pleased to see people like Philippe Dufour giving opinions on the quality of watches.The Hodinkee team lost my respect a few years ago.BC used to be a really hard critic years ago.But today you never hear him slamming a bad watch.He like others became to involved with the people who sell watches.But Hodinkee still do a lot for the watch nerds,with their news from the industry.I would really like to read one day about Phillipe Dufours opinions on watches that are not high end.As you have no doubt learned,the watches that are interesting for very very well heeled customers,are in a price class that makes them unavaliable to 99% of watch nerds.I just wish some of these people would climb off the high pedestal,and cater more for the watches we actually buy and use.Imagine PD disecting a AP royal oak - Rolex-IWC-JLC.All the bread and butter watches these brands make,that would be interesting for many.
                                                               As usual well written,and thanks for the insight.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Fantastisk indlæg Claus  Icon_Up
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Det der er intet mindre end fantastisk og jeg kan godt forstå du deltog da du fik muligheden. Havde jeg haft sådan en chance (og finanserne til det) ville jeg have gjort det samme. Men jeg og de fleste andre må istedet "nøjes" med det næstbedste og det er som altid en førstehånds fortælling fra dig. Skide godt Claus Icon_party
Svar
Jeg siger "Tak!".
/
Kristen
Svar
Citat:Om jeg blev inviteret fordi jeg var villig til at betale eller fordi jeg fortalte en god historie og at de kendte mig fra ’lokalområdet’ ved jeg ikke. Men jeg kom på gæstelisten.

Jeg stillede mig selv det samme spørgsmål da invitationen dumpede ind i min mail boks den 22/10.

Min samling er unik, one of a kind - den kan ikke genskabes i dag, da flere af urene simpelthen er forsvundet, eller så sjældne at der går årtier imellem de dukker op, så nogen må jo have lagt mærke til det ude i den store verden, derudover er jeg nærmest sygeligt perfektionist i min tilgang til de gamle Navitimere, så måske årsagen til invitationen skal findes der.

Jeg svarede pænt nej, hvilket afstedkom følgende svar.:

Citat:"We would love to talk to you more about your collection and find a way to work together in the future"

- spændende, og havde jeg bare vidst at du tog afsted, så havde jeg helt sikkert overveje det det kraftigt.

Nå, men jeg skal ikke spamme din enestående fortælling, blot tilslutte mig de gode medlemmers rosende ord.

Tak . . . . ! ! !
Svar
(19-12-2015, 11:16 AM)John Skrev: Fantastisk indlæg Claus  Icon_Up

Tak, John. Godt at høre :-)

(19-12-2015, 11:52 AM)KimT Skrev: Det der er intet mindre end fantastisk og jeg kan godt forstå du deltog da du fik muligheden. Havde jeg haft sådan en chance (og finanserne til det) ville jeg have gjort det samme. Men jeg og de fleste andre må istedet "nøjes" med det næstbedste og det er som altid en førstehånds fortælling fra dig. Skide godt Claus Icon_party

Tak, Kim - godt at høre. Det gav mig da en øjenåbner mht. samling af vintageure. Lad os se om det bliver til noget.

(19-12-2015, 11:52 AM)khbk Skrev: Jeg siger "Tak!".
/
Kristen

Det var jo kort og præcist. Så kan jeg jo kun sige selv tak! :-)

(19-12-2015, 12:23 PM)Kurt B Skrev:
Citat:Om jeg blev inviteret fordi jeg var villig til at betale eller fordi jeg fortalte en god historie og at de kendte mig fra ’lokalområdet’ ved jeg ikke. Men jeg kom på gæstelisten.

Jeg stillede mig selv det samme spørgsmål da invitationen dumpede ind i min mail boks den 22/10.

Min samling er unik, one of a kind - den kan ikke genskabes i dag, da flere af urene simpelthen er forsvundet, eller så sjældne at der går årtier imellem de dukker op, så nogen må jo have lagt mærke til det ude i den store verden, derudover er jeg nærmest sygeligt perfektionist i min tilgang til de gamle Navitimere, så måske årsagen til invitationen skal findes der.

Jeg svarede pænt nej, hvilket afstedkom følgende svar.:

Citat:"We would love to talk to you more about your collection and find a way to work together in the future"

- spændende, og havde jeg bare vidst at du tog afsted, så havde jeg helt sikkert overveje det det kraftigt.

Nå, men jeg skal ikke spamme din enestående fortælling, blot tilslutte mig de gode medlemmers rosende ord.

Tak . . . . ! !

Kurt, vi SKAL bare mødes, som du vist tidligere har antydet. Glæder mig, at høre at de havde fokus på dig. Det handlede lige netop ikke kun om patek, patek, patek, men mere om det unikke og sjældne. 

Claus

Svar
Citat:Kurt, vi SKAL bare mødes, som du vist tidligere har antydet. Glæder mig, at høre at de havde fokus på dig. Det handlede lige netop ikke kun om patek, patek, patek, men mere om det unikke og sjældne. 

Claus

Af hjertet tak, nu forbander jeg endnu mere at jeg ikke tog afsted ......  Icon_head 

Kurt B  http://www.kurt-b.com
Svar
(19-12-2015, 12:59 PM)Kurt B Skrev:
Citat:Kurt, vi SKAL bare mødes, som du vist tidligere har antydet. Glæder mig, at høre at de havde fokus på dig. Det handlede lige netop ikke kun om patek, patek, patek, men mere om det unikke og sjældne. 

Claus

Af hjertet tak, nu forbander jeg endnu mere at jeg ikke tog afsted ......  Icon_head 

Kurt B  http://www.kurt-b.com

Det er bare at skrive til Hodinkee. Der bliver også en 2016 version. Det snakkede de meget om. 

Claus

Svar
Fedt indlæg.....  Icon_smil  gode billeder og godt skrevet...    tak for at lukke os andre ind i den verden....Håber du holder ved...
Mvh Hr.holm
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)