Hvilket/Hvilke ure har I taget hjem til brug i weekenden?
#1
Selv har jeg været i boksen og weekend urene blev 1675 og 5512  Icon_cool 

İmage
Keld
Svar
#2
Jeg nøjes med et ur Icon_e_wink Til gengæld er det et jeg har ønsket mig i mange år og som jeg NYDER på armen. Og ja, mange vil mene det er til den lille side på min arm (jeg er ret stor) og jeg er helt enig, men det er sådan jeg foretrækker det Icon_smil

İmage
Svar
#3
Icon_not

Nice Kim
Keld
Svar
#4
Jeg skal til konference i Tyskland det meste af næste uge - min Sea-Dweller 116600 er det naturlige valg af følgesvend !


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
(05-12-2015, 01:01 PM)pbr Skrev: Jeg skal til konference i Tyskland det meste af næste uge - min Sea-Dweller 116600 er det naturlige valg af følgesvend !


İmage

Osse et super ur Peter. Imo det mest vellykkede Rolex i nyere tid Icon_Up
Keld
Svar
#6
(05-12-2015, 01:02 PM)keldw Skrev: Osse et super ur Peter. Imo det mest vellykkede Rolex i nyere tid  Icon_Up


Præcis ! Har haft Deepsea og måtte droppe det, da det for mig var for ukomfortabelt (selvom det var et lækkert ur) - men med den nye Sea-Dweller, hvor de har nærmet sig de oprindelige dimensioner, har de virkelig begået et dejligt og harmonisk ur, hvor man også får fordelene ved de nyeste tekniske landvindinger på en måde, så det klassiske udtryk bevares  Icon_smil

Men jeg synes alligevel, at der er noget helt særligt over matte skiver og tritium markeringer på de gamle klassikere !!!  Icon_hjerte
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#7
Deepsea er simpelthen for voldsomt til mig. Særligt som hverdags ur. De har virkelig ramt plet med 116600. Den rammer lidt mit bankende vintage hjerte på en eller anden måde jeg ikke havde regnet med. Dimensionerne er osse MEGET vel proportionerede og uret sidder fantastisk på armen.

Og enig, der ER nu engang noget særligt over de gamleİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
#8
Min boks er altid lige ved hånden så jeg behøver ikke bestemme mig i bankens åbningstid Icon_lol 

P.N.
Svar
#9
Sudden change of heart! İmage
Keld
Svar
#10
Mums.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)