Et besøg hos Patek Philippe
Super fedt indlæg! Det må have været en fantastisk spændende oplevelse!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hej Claus,

Tak for et som altid velskrevet indlæg. Jeg er glad for at du tager dig tiden til at skrive så gode indlæg når du har mulighed for at deltage i nogle, for de fleste herinde, spændende arrangementer. Skulle der være en enkelt bruger der overhovedet ikke interesserer sig for nogetsomhelst du skriver, men alligevel bruger tid på at kommentere negativt på dine indlag, håber jeg ikke det går ud over din skrivelyst, det ville være drønærgerligt for os andre.
Mvh
Morten
Svar
(29-11-2015, 08:28 AM)116520 Skrev: Hej Claus,

Tak for et som altid velskrevet indlæg. Jeg er glad for at du tager dig tiden til at skrive så gode indlæg når du har mulighed for at deltage i nogle, for de fleste herinde, spændende arrangementer. Skulle der være en enkelt bruger der overhovedet ikke interesserer sig for nogetsomhelst du skriver, men alligevel bruger tid på at kommentere negativt på dine indlag, håber jeg ikke det går ud over din skrivelyst, det ville være drønærgerligt for os andre.

Hej Morten,

Tak for ordene. Det var en sjov og lærerig tur! Igen var det en øjenåbner - denne gang mht. hvor meget kvalitet betyder for dem og hvordan det kommer til udtryk i produkter, bygninger, mennesker, serviceniveau, osv. 

Mht. det andet, så er det nu historie. Life goes on. 

Claus

(29-11-2015, 12:50 AM)MikkelBA Skrev: Tak for dine altid velbeskrevne rapport fra diverse arrangementer! Det er sgu en fornøjelse, at læse om besøg vi andre kun kan drømme om - godt du har taget den trend med hjem fra staterne ;-)

Hej Mikkel,

Tak - det var også fedt at få muligheden for at komme op på hesten igen. 

Claus

Svar
(29-11-2015, 01:46 AM)phrede Skrev: Super fedt indlæg! Det må have været en fantastisk spændende oplevelse!

Hej Phrede,

Mon ikke - særligt for en PP-skeptiker som mig, der altid har opfattet dem som arrogante og deres ure som for 'pyntede' i forhold til f.eks. Lange. 

Jeg fik lidt andre vinkler med hjem - fik bl.a. en meget bedre forståelse for hvad der ligger bag brandet som man ser det i butikker og blade. Det er altid godt at møde menneskene bag - det er der du ser om tingene 'hænger sammen' i mine øjne. 

Jeg har stadig et par andre ur-huse, der kan få min puls lidt højere op, men PP tog et gevaldigt trin op ad stigen hos mig. 

Claus

Svar
Tak for endnu et interessant og velillustreret indlæg. En stor fornøjelse at læse. At der så altid er nogle (én), der ser det som sin fornemste opgave at komme malurt i bægeret, synes mere som et udtryk for et ønske om at trolle og gøre sig til centrum for ethvert indlæg end noget andet. Fortsat god søndag.
Svar
Citat:Almindelig god og positiv opførsel kan få en person langt.

Nemlig Icon_smil Jeg bliver selv inviteret til diverse arrangementer med tids mellemrum (dog intet så godt som dit besøg til PP), og jeg poster næsten aldrig noget om disse.

Du skal ikke tage dig af det engelske pladder. Det følger desværre med på denne hjemmeside. Jeg tror, det er en fejl i programeringen. Måske skal IT tage sig af det. Icon_computer

I øvrigt, hvilket ur bar du selv?

/Mads
Svar
(29-11-2015, 09:58 AM)MadsA Skrev:
Citat:Almindelig god og positiv opførsel kan få en person langt.

Nemlig  Icon_smil Jeg bliver selv inviteret til diverse arrangementer med tids mellemrum (dog intet så godt som dit besøg til PP), og jeg poster næsten aldrig noget om disse.

Du skal ikke tage dig af det engelske pladder. Det følger desværre med på denne hjemmeside. Jeg tror, det er en fejl i programeringen. Måske skal IT tage sig af det.  Icon_computer

I øvrigt, hvilket ur bar du selv?

/Mads

Hej Mads,

Haha. Godt at høre, at der er andre der har knækket koden ;-)

Idet jeg ikke har et PP, så bar jeg mit F.P. Journe Chronometre Bleu, som selv blandt PP fans skaber interesse (eller var det undren?). 

Claus

(29-11-2015, 09:53 AM)Sociologen Skrev: Tak for endnu et interessant og velillustreret indlæg. En stor fornøjelse at læse. At der så altid er nogle (én), der ser det som sin fornemste opgave at komme malurt i bægeret, synes mere som et udtryk for et ønske om at trolle og gøre sig til centrum for ethvert indlæg end noget andet. Fortsat god  søndag.

Tak for de pæne ord - dejligt at høre. Det er jo lige præcis derfor jeg deler det med jer. 

God søndag til dig også - det er helt rart at se lidt solskin!

Claus

Svar
Citat:Idet jeg ikke har et PP

Kommer det til at ændre sig efter besøget? Icon_smil

/Mads
Svar
(29-11-2015, 10:26 AM)MadsA Skrev:
Citat:Idet jeg ikke har et PP

Kommer det til at ændre sig efter besøget?  Icon_smil

/Mads

Ja, det gør det nok. Har dog ikke snævret det ind endnu. Der er stadig lidt arbejde at lave her med at finde den rette - og jeg tror også det kommer til at medføre en lille udrensning i den eksisterende samling. 

Skal lige have tænkt færdig her. Men klart et #firstworldproblem ;-)

Claus

Svar
Du ved jo hvordan jeg har det med dine tur-beskrivelser som jeg nyder meget og ser frem til hver gang du er afsted, så "keep it coming"

PP og andre fabrikanter der laver lækre ure må i øvrigt gerne forsøge at manipulere og "mindfucke" alt det de vil med mig - jeg beholder bare min sølvpapirshat på så de ikke kan trænge igennem, de onde onde banditter Icon_party

P.s. jeg er stadig på slankekur, så jeg bliver lille nok til at være i tasken næste gang du skal afsted.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)