28-11-2015, 12:37 PM
Respekt for de evner og energi
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
Tag Heuer og andet - leg i lyskassen
|
|
28-11-2015, 12:53 PM
(27-11-2015, 06:44 PM)Miwes Skrev: TakDejligt med sådan en fast opstilling. Et Canon G7X skal man ikke kimse af. Godt nok er det kompakt, men den store 1" CMOS på 20 megapixel gør underværker JK
28-11-2015, 01:57 PM
Mange tak
Et hvilken som helst kamera kan med rette indstillinger bruges, når blot der er en eller anden makroindstilling og man ellers bruger et stativ. I starten var jeg lidt ærgerlig over mit indkøb af G7X og senere har jeg glædet mig over det lille lette kamera, som faktisk kommer med i lommen, når vi er på tur og derfor bliver det ofte til billeder man ellers ikke ville få med hjem. Mange bruger jo deres mobil, hvilket leverer ganske nydelige billeder. Som man kan se på de billeder Claus fra CT-Watches leverer, kan et kompakt kamera og den rette opsætning leverer top lækre fotos og det er noget alle kan deltage i...det handler blot om at "knække koden" så kører det sikkert hver gang. Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
28-11-2015, 04:46 PM
FEDE fotos
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
28-11-2015, 04:55 PM
Må ske Claus fra CT-Watches vil vise sin opstilling ?
Venligst
Henry Lerche Rasmussen Vulcain Owners Group https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
28-11-2015, 08:37 PM
(28-11-2015, 04:55 PM)maclerche Skrev: Må ske Claus fra CT-Watches vil vise sin opstilling ? Det ligger i denne tråd Lyskasser Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
28-11-2015, 10:41 PM
Kameraet i dag er et Canon G16, og lamperne er vendt en halv omgang, så lyset er mere intenst.
![]() ![]() Lidt forskellige plader som underlag: ![]() ![]() Akrylplader er et helvede at arbejde med, så jeg valgt en stenplade til urbillederne på CT-Watches. Og lidt lego til at holde den samme afstand på alle billeder. ![]() Et par hurtige billeder: ![]() ![]() ![]() Og her med lidt mere kontrast på: ![]() ![]() ![]() Alle salgsbilleder er altid uredigerede, på nær vandmærke og komprimering. En masse lys og den rigtige indstilling på kameraet, så er man over halvvejs i mål. Jeg har ikke noget dyrt kamera, da G serien rigeligt dække mit behov.
29-11-2015, 01:10 AM
Et lille side spring omkring kamera grej. Eks. Canon G-serie er ikke at betragte som et alm. kompakt kamera grundet både de specifikationer det har samt at serien altid har været i stand til, så som optagelse i RAW. Ikke at RAW er en nødvendighed hvis man ved præcist hvad man laver med sit lys men bare rigtig rart synes jeg.
29-11-2015, 08:43 AM
Hej Michael og Claus,
Jeg er dybt imponeret af de billeder i tager Jeg har nogle gange forsøgt mig med fruens spejlreflekskamera og hendes lyskasse, jeg syntes bare ikke det bliver helt godt. Hun har to objektiver, det allround objektiv der sad på kameraet da hun købte det og et fast objektiv som er meget lysfølsomt (tror jeg det hedder...). Som jeg forstår jer burde jeg kunne komme langt med en makroindstilning som der givetvis findes på kameraet, eller skal jeg til at investere i et makroobjektiv? Mvh
Morten
29-11-2015, 08:52 AM
Whaoo nogle detalje i kan få frem !!
Nyder jeres godt fotos |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|