Nåh, det er dem der køber urene
#1
In case you were wondering:






En gang imellem, tænker jeg på hvem f...... der køber de ure.....
Men når kommentaren til Patek Philippe 5980 (i rose gold og stål) er; "You can't have one without the other" så ved man bare at folk har for mange penge Icon_smil
Kamstrup
Svar
#2
Havde jeg den slags penge, som sådan en NBA-spiller tjener, så kunne jeg nok heller ikke se mig fri for at finde en i hvert materiale Icon_blink

Jeg har gjort det på en meget mindre målestok, hvor jeg har to Submariner. En 14060M og en 114060 Icon_smil
Svar
#3
Der er mange niveauer i vores hobby og man kan godt sidde og savle lidt, når man ser sådan en samling Icon_drool
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Der er rigtig fine sager iblandt, men overordnet ville jeg have prioriteret lidt anderledes hvis det var mig. Ikke at det nogensinde bliver aktuelt Icon_lol

De to 5980'ere er dog et must Icon_e_wink
Svar
#5
Men hatten af for at han ikke er gået all-in med diamanter som man så ofte ser!
Svar
#6
(23-11-2015, 11:57 AM)brauer Skrev: Men hatten af for at han ikke er gået all-in med diamanter som man så ofte ser!

Altså lige bortset fra hans Hublot oceanographic 4000

İmage

Som "selvfølgelig også beder om at få smækket diamanter i rillerne på kransen Icon_blink
Det er jo ikke et ur der i forvejen gør særligt opmærksom på sig selv. Icon_e_surprised

Kamstrup
[-]
  • MF
Svar
#7
Looks like a Casio on steroids.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
#8
Meget cool at han mener hans "bedste" ur er et IWC  Icon_Up
Og hvilke et  Icon_drunken
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
(23-11-2015, 03:33 PM)Kamstrup Skrev:
(23-11-2015, 11:57 AM)brauer Skrev: Men hatten af for at han ikke er gået all-in med diamanter som man så ofte ser!

Altså lige bortset fra hans Hublot oceanographic 4000

İmage

Som "selvfølgelig også beder om at få smækket diamanter i rillerne på kransen Icon_blink
Det er jo ikke et ur der i forvejen gør særligt opmærksom på sig selv. Icon_e_surprised

Kamstrup
Det er det jeg mener med "all-in" de fleste samlinger man ser fra amerikanske sports stjerner er alle med diamanter og diverse bling...
Svar
#10
(24-11-2015, 01:56 PM)brauer Skrev:
(23-11-2015, 03:33 PM)Kamstrup Skrev:
(23-11-2015, 11:57 AM)brauer Skrev: Men hatten af for at han ikke er gået all-in med diamanter som man så ofte ser!

Altså lige bortset fra hans Hublot oceanographic 4000

İmage

Som "selvfølgelig også beder om at få smækket diamanter i rillerne på kransen Icon_blink
Det er jo ikke et ur der i forvejen gør særligt opmærksom på sig selv. Icon_e_surprised

Kamstrup
Det er det jeg mener med "all-in" de fleste samlinger man ser fra amerikanske sports stjerner er alle med diamanter og diverse bling...

Altså lidt ligesom Mayweather's ure;
http://www.ablogtowatch.com/floyd-maywea...iao-fight/
Icon_e_biggrin1 
Kamstrup
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: