Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Solgte en sidste år til en ung 18 årig som var på vej til USA i 1 år. Gode urværker ligesom Tissot og Certina. Denne her model lå inden for + 8 sekunder i døgnet, men det varier naturligvis.
Hvis man ikke har prøvet Titanium før og har mange mange ure, er det et godt ur at prøve af. Jeg har selv haft 2 titaniumure. MTM og Seiko. Man mærker næsten ikke at man har det på. Et lækkert materiale synes jeg.
Hamilton har en god lang historie bag sig. Her er et sjovt videoklip:
https://www.youtube.com/watch?v=qfaT6sfagEE
(10-11-2015, 06:00 PM)stenstrupigen Skrev: Solgte en sidste år til en ung 18 årig som var på vej til USA i 1 år. Gode urværker ligesom Tissot og Certina. Denne her model lå inden for + 8 sekunder i døgnet, men det varier naturligvis.
Hvis man ikke har prøvet Titanium før og har mange mange ure, er det et godt ur at prøve af. Jge har selv har 2 titaniumure. MTM og Seiko. Man mærker næsten ikke at man har det på. Et lækkert materiale synes jeg.
Hamilton har en god lang historie bag sig. Her er et sjovt videoklip:
https://www.youtube.com/watch?v=qfaT6sfagEE
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Det er noget af en reklamefilm de har lavet der og sikke små ure der var dengang. I sær uret til kvinden, var småt og sikke en stemning når der blev overrakt et ur til næste genneration.
Kasserne til urene er også langt fra de prangende bokse man kan se i dag.
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
(10-11-2015, 07:56 PM)Miwes Skrev: Det er noget af en reklamefilm de har lavet der og sikke små ure der var dengang. I sær uret til kvinden, var småt og sikke en stemning når der blev overrakt et ur til næste genneration.
Kasserne til urene er også langt fra de prangende bokse man kan se i dag.
The American way
•
Hamilton - lukkede ned med mus & mænd i midt 70'erne -
swatch group har købt rettighederne til navn & "historie"
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
(11-11-2015, 04:37 PM)Bjørn H. Skrev: Hamilton - lukkede ned med mus & mænd i midt 70'erne -
swatch group har købt rettighederne til navn & "historie"
Yes, today just another mass produced watch living on past hisory.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Men det betyder jo intet for om uret stadig er god kvalitet til pengene :-D
Ontopic :
Har aldrig haft Hamilton selv men ville absolut ikke have problemer med at købe det. Jeg har kun hørt godt om dem :-)
-whoa-
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
(11-11-2015, 05:15 PM)whoa Skrev: Men det betyder jo intet for om uret stadig er god kvalitet til pengene :-D
Ontopic :
Har aldrig haft Hamilton selv men ville absolut ikke have problemer med at købe det. Jeg har kun hørt godt om dem :-)
-whoa-
I have nothing against Hamilton,but quality for the money is i think found better in many other watches.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•