Hvad køres der i herinde.?
(03-11-2015, 08:13 PM)jacobzimmer Skrev: VW laver stadig de samme pålidelig biler som før, så jeg ser heller ingen grund til man skulle blive skræmt væk.
Også tror jeg heller ikke der går længe inden samme skandaler rammer andre i samme eller mindre grad. Med de krav der bliver stillet nogle biler, så var det næsten dømt til at gå galt ..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Meget enig, jeg tror ikke at VW er de eneste. Langt fra - men dermed ikke sagt at det er i orden at snyde.
Jeg er stadig meget glad for min Golf VI fra 2010 med 290.000 km på tælleren.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Den kommer til at koste hvad der for os er en hulens masse penge,
Men det er ikke noget der ryster dem det mindste.

Mands minde er i denne branche som i politik 14 dage,
Jeg køre ved et tilfælde selv i en af deres biler, men helt tilhænger bliver jeg aldrig.

Om andre snyder skal jeg lade være usagt da jeg ikke ved det,
Men sager som disse måtte ske efter at km/l slagsmålet rykkede ind i salgslokalet.

Jeg har haft folk som kørt under 15000 om der gik op i hvor langt bilen gik på literen,
Jeg mener come on i det samlede billede betyder det nada.

Begge vores biler køre ca 20000 om året jeg aner ikke hvad de præcis køre,
Blot at det er +10 og det er fino i mit regnestykke.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(04-11-2015, 08:45 PM)HG Skrev:
(03-11-2015, 08:13 PM)jacobzimmer Skrev: VW laver stadig de samme pålidelig biler som før, så jeg ser heller ingen grund til man skulle blive skræmt væk.
Også tror jeg heller ikke der går længe inden samme skandaler rammer andre i samme eller mindre grad. Med de krav der bliver stillet nogle biler, så var det næsten dømt til at gå galt ..

Meget enig, jeg tror ikke at VW er de eneste. Langt fra - men dermed ikke sagt at det er i orden at snyde.
Jeg er stadig meget glad for min Golf VI fra 2010 med 290.000 km på tælleren.

Så kom min opgradering, Golfen rundede 310.000 på under 6 år. Den var lige blevet synet uden anmærkninger. Den fejlede ikke noget, men syntes at den skulle skiftes mens en anden kunne få glæde af den (min kones ex. har købt den)
Jeg var sikker på at det skulle være en Tysk bil igen og jeg kiggede på BMW 3serien, Audi A4, Mercedes C klasse samt Passat.
Passat'en føltes mest rigtig og jeg fik et godt tilbud, så det blev en VW Passat 2.0D 150 HK. Med ca 55.000 km/årligt så er en lidt større bil velkommen.

İmage

İmage

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

[-]
  • KimT
Svar
Fandme en lækker vogn! Den nye front ser rigtig ond ud, og er yderst genkendelig fra lang afstand.

If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Dejlig bil Henrik - tillykke.
Svar
We like Barcelona - VW og hvide biler.

Tillykke med den. Den ser fin ud.  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
Takker for de fine ord :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Jeg havde taget bimmeren,
Men jeg er så heller ikke baca fan. Icon_blink

Tillykke med den. Icon_Up
Svar
Til lykke med den fine vogn, Henrik. Nyd den! Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Så blev det tid til en opdatering på bil fronten her på adressen.

Knægten har skiftet hans Peugeot 106 ud med en Opel Corsa GSI.
Og jeg har netop lukket handelen som skifter vores Audi ud med en Benz C 180 Kompressor.

Vores første Benz men jeg har en god fornemmelse af at det ikke bliver den sidste. Icon_blink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)