Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
"High end tråden" er blevet slettet, da der både var hetz mod personer samt "andet godt fra havet".
Det er totalt imod mine principper at censurere, men i dette tilfælde fandt jeg det desværre nødvendigt.
Trådens emne var ellers super interessant og den saglige del af indlæggene både interessante og med spændende vinkler. Desværre stak det af for visse debattanter som ikke kunne dy sig for at komme med tilsvininger....
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Jeg hader Nordkoreas diktatur af hele mit hjerte. Censur er imod alle mine principper. Jeg tager en lang pause fra dette forum.
Held & lykke med den nye oldnordiske ledelsesstil i 2015.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Jeg er også imod censur og ville straks med hård hånd og uden pardon slette denne tråd.
De indlæg, som ikke udtrykte enighed med mig, skulle så samles i en tråd under navnet: "Ordet er frit".
Så er de lettere at slette på en gang.
Bare et lille fif.
/
Den anonyme.
Hvis jeg er gået over stregen, så slet bare mine indlæg.
/
Kristen, aka "den anonyme"
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Jeg tror også, at jeg vil tage endnu et skridt væk fra dette forum. Sammensmeltningen har desværre levet op til forventningerne
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Hehe hvad har I gang i, gutter? Vi kan jo ikke tillade at folk bliver "mobbet". Det kald det censur eller moderation...
Kom nu bare frisk igen med højt humør
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Jeg læser ikke en bog jeg på forhånd ved ikke interesserer mig og jeg fordyber mig heller ikke i et læserbrev hvis overskrift antyder at emnet ikke interesserer. Jeg forstår ikke at man ikke blot overser de indlæg man i grunden personligt synes er "åndsvage".
Hvad er det der bringer blodet i kog hvis der er personer der ikke har en mening der er sammenfaldende med ens egen.
Jeg er sikker på at useriøse debatter som den vi har været vidne til, af sig selv uddør rimeligt hurtigt og at det derfor ikke er nødvendigt med en "overdommer" for en afslutning. Jeg kan jeg heller ikke forstå grunden til at forlade forum på grund af nogle få "tosser" ikke kan styre temperamentet. Jeg er nok ikke så klog som så mange andre og det har jeg det i grunden rigtig godt med
P.N.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg har det fint med at tråde der er løbet løbsk at de låses men at man vælger at slette dem det synes jeg ærlig talt er pænt sort i min verden!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Uoverensstemmelser og ballade i diverse tråde har altid været der og har ikke noget at gøre med sammensmeltning.
Hvor svært kan det være ikke at svine hinanden til og holde sig fra at gøre det personligt....så la da vær!
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie