Lidt forsigtigt viser jeg mit "Low End" ur frem - Miwes Video -
Jeg har gjort det klart...jeg vælger med hjertet  Icon_blink

Ps. det lyder i min video som om jeg ikke synes at 4000, kr er noget særligt, men det er på ingen måde min opfattelse.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • ultoman
Svar
Super fin video som altid, og stort tillykke med endnu et fint ur til samlingen :up:

Jeg syntes faktisk at Magrette laver nogle ret fede modeller, bestemt et spændende brand.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Mange tak Hr. Hansen Icon_smil

Svar
Er ikke selv så stor fan af de meget Panerai lign. ure de laver, men af hvad jeg kan høre på andre kunder og ikke mindst dig, så virker det til at urene spiller :D
Tak for endnu en video

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tusinde tak for en fin video/ur anmeldelse :-) nyder at følge din hurtigt voksende samling
Tilykke med den nye
En rigtig varieret samling du har .
Svar
Tillykke med det! Ham der har firmaet er fast bruger på watchuseek, og hvad jeg har læst om hans ure derinde, er folk vist ret godt tilfreds med hans ure, og skulle man få problemer af nogen art, står han også bag hans ure og værker, så tror ikke du skal være så nervøs for det :-) og umiddelbart skulle seagull vist også være ganske fine har dog aldrig ejet et selv, men igen hvad jeg syntes folk beskriver derinde virker til at være ganske fine værker.

-whoa-
Svar
(03-11-2015, 07:51 PM)Miwes Skrev: Jeg har gjort det klart...jeg vælger med hjertet  Icon_blink

Ps. det lyder i min video som om jeg ikke synes at 4000, kr er noget særligt, men det er på ingen måde min opfattelse.
4000kr is a lot of money for some people.And its a good thing to be reminded of now and again.There is so much snobbery in the watch world.I have to admit,i have been guilty of this in the past.We must never forget that many watches that cost less,can function just as good and sometimes better than so called high end watches.And to choose a watch with your heart,is often much  wiser than using your brain? And High end always means high service costs.I could have bought at least 50 watches or more, for the service costs my Pateks and Langs etc cost me.Today i do not wish to put my money into a watch brands pocket,just to keep my watch ticking.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg takker og glæder mig over uret. Icon_smil

Svar
Det er et af mine "gamle" ure kan jeg se på serienummeret  Icon_smil
Jeg blev aldrig fan af PVD, men ellers et fint ur.
mvh
Jeppe
Svar
Ikke lige mig - altså uret, videoen er jeg (som altid) vild med og ville ønske at flere lavede noget lign. Icon_Up

Med hensyn til kvaliteten på uret, mener jeg at de får ret fornuftig feedback rundt på div. fora, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)