Smil på læben på en overskyet mandag.
Tænk at sådan en grå mandag kan vise sig at være den bedste dag længe  Icon_e_biggrin1  Det er første gang jeg poster noget herinde i Rolex/Tudor forummet. Jeg er ret ny i urverdenen og indtil videre har jeg "bare" haft et brugt Omega Seamaster (den blå Bond), men jeg formåede aldrig rigtig at blive glad for den lænke Omega laver til det ur. Så jeg solgte det og smed et digitalt ur på armen og regnede egentligt med at min trang til mekaniske ure var ovre. At det bare var sådan en virus der havde huseret i min hjerne i et par måneder..... Jeg tog fejl  Icon_lol

Så efter at have sparet sammen i flere måneder havde jeg endelig lidt mønt på lommen til køb af nyt ur. Imens blev nettet støvsuget for inspiration og gode råd (og dem var der satme mange af) til hvilket ur jeg måske skulle have. Jeg var igennem mange senarier i løbet af de 3-4 måneder der blev spinket og sparet. Da jeg havde 3000 kr på lommen tænkte jeg at jeg skulle købe et Certina Action Diver Automatic, for jeg kunne ikke vente længere. Tvang mig selv til at vente dog. Så ramte jeg 6000 kr og så ville jeg have et Longines Hydroconquest Automatic for nu kunne jeg ikke vente længere. Ikke ret meget mere i hvert fald  Icon_lol

Da jeg ramte 10.000 kr skulle der saftsusme bare ske noget. Longines Legend Diver, Anonimo Millimetre og et par andre ure jeg ikke engang kan huske nu. Jeg skiftede nærmest mening og ønske hver anden dag  Icon_rolleyes 

Men inden jeg fik dummet mig og købt noget der helt sikkert var røget videre, så faldt jeg over nedenstående ur. Og så var jeg bare solgt med det samme. De sidste uger hvor sparegrisen blev federe og federe var helt uproblematiske, for der var ikke længere tvivl i mit sind. Og så fik jeg til sidst mulighed for at købe et meget lidt brugt eksemplar fra 2013. Med det budget jeg har til rådighed på nuværende tidspunkt i mit liv, er dette bare det perfekte ur for mig. Måske jeg rykker videre til Rolex i fremtiden, men lige nu er jeg bare forelsket i mit Tudor Black Bay Red  Icon_hjerte

İmage
İmage
Gid jeg dog kunne finde ud af vende de fotos ordentligt og gøre dem lidt mindre  Icon_computer
[-]
  • MF
Svar
Tillykke med det smukke ur og klart et super valg...godt du var tålmodig Icon_Up Icon_flag
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tillykke den går du ikke galt i byen med  Icon_Up
Helt enig alt godt kommer til den der venter. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tilykke. God noget et dejligt ur
Det der m at vente er en svær ting !
Jeg må desværre indrømme at når jeg er på vej mod drømme uret ( ja den ene drøm aflyser jo den anden )
Bliver jeg svag og må bare havde lidt nyt til armen
Svar
Uhm.. En af de fedeste ure jeg pt har haft. Ved ikke om du nogensinde har haft en Rolex 14060 i hænderne? Men jeg kan hvertfald sige at kvaliteten føles meget lækre på den tudor! Utroligt lækkert ur, som IMO ligger kvalitetsmæssigt på niveau med 114060 (bortset fra værket!) lænken et TOP NOTCH og slår helt sikkert alt i samme prisklasse.
Den bliver du helt sikkert glad for :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tillykke med den! Skal også eje mig et tudor engang!

-whoa-
Svar
God historie!

Og et FEDT ur.

Tillykke med den, den bliver du glad for.

Jacob
Svar
Sådan, tillykke med det. Nogle gange så gør ventetiden det også mere spændende at købe et nyt ur.

Sendt fra min OnePlus Two med TapaTalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen - fedt ur, der giver rigtig meget for pengene.
Godt gået med opsparingen og flot at du kunne modstå de forskellige fristelser hen imod målet.

Tillykke med uret Icon_party
Svar
Tillykke, super fedt ur :up:
Jeg er vild med BB, specielt med den medfølgende originale natorem :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)