Gaab - nu ikke endnu et Rolex
#1
Thjoo, det blev søreme endnu et.  Nummer seks i rækken.  Hvor kedeligt kan det lige være?  Så hvis nogen har fordomme om alt for mange Rolex'er, så stop læsningen her.

Som det formentlig er andre bekendt, så er jeg blevet rigtig glad for Rolex, og jeg fortæller da også hele den historie i denne tråd. Siden sidst, der skete noget, har jeg haft mange overvejelser, også om andet end Rolex; men jeg kom på bedre tanker.  Igen måtte det godt være et med lidt kant, et der ikke er helt mainstream, og valget er derfor blevet et såkald "turn-o-graph", altså en Datejust med drejelig lynette.  De er vist mere populære i USA end her i Europa; men der er alligevel en del til salg, især næsten helt nye men også nogle ældre.  Denne gang faldt jeg for et noget ældre, lige på den uskrevne 25 års grænse for vintage.  Et ur med nogen sjæl, en flot cremefarvet, "Rolex Rolex" præget skive med fine minutmarkeringer i guld samt med en pæn, velholdt jubilee lænke.  

İmage

/Bjørn.
Svar
#2
Det forstår jeg godt du blev vild med! Utrolig lækker skive :D
Også er det mest kedelig valg i mange tilfælde også altid det bedste


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Tillykke med tilføjelsen til din i forvejen flotte Rolex lineup Icon_Up
Svar
#4
Det er godt nok en flot skive. Tillykke med den
Svar
#5
Stort tillykke - det ser godt ud ! Icon_flag Icon_flag

Modellen er ikke lige helt i min smag, men det er et flot ur med en usædvanlig skive - det er lidt en kontrast imellem det meget klassiske "Turn-O-Graph" design og så den mere moderne logo-skive ! Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
Tillykke tillykke Icon_drool

Usædvanligt ur men flot er det da Icon_smil
Svar
#7
Usædvenligt smukt ur. Tillykke, Bjørn!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#8
Tillykke med det smukke ur Icon_flag

Jeg er ret vild med prægning på skiven Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
Tillykke med klokken Bjørn - og man kan vel aldrig få helt nok af Rolex?  Icon_blink

Hvor blev du i øvrigt af i sommers - i gårdhaven?

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#10
(21-10-2015, 09:42 AM)gmt-geek Skrev: Hvor blev du i øvrigt af i sommers - i gårdhaven?

Hej Jon,

Der kom desværre noget på tværs i sidste øjeblik. Men måske bliver der en næste gang...

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: