Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only!
Jeg havde for et par uger siden fornøjelsen af at se dette ur i levende live på en café i Valby, og uret er uden tvivl lækkert med høj finish Icon_smil

Uret måler jo 42 mm, og det var min største betænkelighed. Jeg tror måske stadig, at det er lidt for stort til min hånd, men det må tiden vise.

Under alle omstændigheder var uret lækkert, og der var virklige styr på detaljerne i uret. Det gad jeg godt!

Samtidig var det i godt selskab og tak til Jon for at tage sig tid til at fremvise uret Icon_smil

/Mads
Svar
Det ur og ejeren er bare topklasse  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det ur er i mine øjne (og det siger jeg uden den mindste tøven) det smukkeste ur, jeg nogensinde har set - på én gang enkelt, simpelt og dog fuldstændig overdådigt !! Alt på uret spiller 110 % Icon_not

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
+1  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
@Mads
Det var fornøjelse at hilse på dig og jeg kan godt afsløre at du er den der har siddet mest med uret siden jeg fik det - jeg er jo stadig lidt øm over det...!  Icon_blink

Jeg synes bestemt ikke, at du skal lade dig skræmme over størrelsen på det, da det IMO passede perfekt på din arm!

Du kunne jo også overveje en anden Cal. end CS. da denne nok er den der syner af mest?

@Jacob - Peter og Kim

I er nogle guttermænd og jeg takker mange gange for de fine ord fra Jer!  Icon_not

Det er virkelig også et ur, som jeg får et sug i maven af hver gang jeg tager det frem og enten glor på det eller går med det!

Projektet som jeg satte i søen, da jeg fik "guldklumpen" her hjem i marts med forventet levering sommer 2016, det er faktisk blevet fremskyndet, så det kan og skal denne gang afhentes i starten af det nye år vil jeg tro nede hos Dirk!  Icon_Up

- Meget mere om det når vi når så langt!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)