der kom nyt ind
Som sagt så er der kommet et nyt ur  ind. Et ure jeg  aldrig troet skulle købe. Men et god tilbud kan man vel ikke siger nej til;). 

İmage 
İmage
İmage
Svar
Det er SÅ lækkert og jeg ville ønske jeg kunne bære det, men efter at have haft det på armen en del gange må jeg erkende at det bare er i underkanten mht. hvad jeg synes der passer mig. På dig ser det dog perfekt ud, så et beundrende tillykke herfra Icon_Up
Svar
Stort tillykke - det er et superflot ur !!! Icon_flag Icon_flag Icon_not
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Fedt ur.  Icon_party

Desværre over mit budget
Mvh Kim 
Svar
Super fedt tillykke, der går lang tid imellem man ser modellen på læderrem :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tak  for alle de god ord. jeg er også mere til en læderrem end gummi. Har prøvet engang et ur med gummi på. Og det var bare ikke noget for mig
Svar
Flot ur, tillykke med det…. Icon_flag
Har det kostet en krig??
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Flot ur. Stort tilykke , i mine øjne passer læderrem perfekt til det ur
Svar
Måske en underlig observation, men jeg elsker de visere!!! Og resten af uret!

Martin
Svar
(10-10-2015, 09:15 AM)maclerche Skrev: Flot ur, tillykke med det…. Icon_flag
Har det kostet en krig??
det har  kostet nogel penge og et ur i bytte  Icon_smil

(10-10-2015, 12:06 PM)mnielse Skrev: Måske en underlig observation, men jeg elsker de visere!!! Og resten af uret!

Martin

Det er også kassen og visere jeg faldt for. Men skiven er også rigtig cool, men skal bare lige vende sig til den. Men jeg  kan rigtige godt lide at det er nok den mest underspillet model hos patek philippe. Det plejer jo at være nautilus man se meste til
[-]
  • mnielse
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)