Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
(08-10-2015, 08:52 AM)BadHamster Skrev: Man behøver vel heller ikke at kunne ref. nummeret for at syntes at det er et fedt ur?
Jeg har ikke set afsnittet endnu, men tak for linket, jeg vil få set det senere i dag 
Bestemt ikke. Men de første videoer var fra folk der kunne næsten alle detaljer om uret, og som startede med ure før de kom til penge. Den entusiasme, kan jeg ikke finde i de nye videoer
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Helt enig her også. De udgaver, der involverer sportsstjerner er ikke specielt interessante. Og samlingerne er forbløffende ens mht. indhold (mærker, udgaver, etc. )
For mig er det et klassisk eksempel på to specielle dele af den amerikanske kultur - dels den næsegrus og ukritiske beundring af sportsstjerner fra football, basketball og baseball uden forbehold - og så bliver den kombineret med et ekstremt fokus på penge og rigdom. Hvis du har mange penge, så har du automatisk ret. Selv en avis som NY Times, der på mange måder svarer til Politiken i DK rapporterer med glæde om de riges gøren og laden. Og sådan er det bare. Det er en grundlæggende ting her i landet, like it or not.
At have samtaler med disse sportsstjerner tiltrækker mange flere 'eyeballs' til Hodinkee.com end samtaler med eftertænksomme samlere. Men det er jo også en måde at trække dette publikum dybere ind i urverden, så på den lange bane er det nok ikke dumt.
Og så er der - helt banalt - flere af de 'almindelige' samlere end der er af os nørder ;-)
Claus
•