Vis ulæste svar
Der er tilføjet lidt ny funktionalitet.

I "Vis ulæste svar" vil man efter hver skift tilbage til hovedsiden få et overblik over nye svar, så man lettere kan følge med i hvad der er nyt på siden.

Martin
Svar
Når jeg klikker tilbage på forsiden og ser på "ulæste svar" står der at der er 4.

Når jeg klikker på den får jeg et billede med to (gamle) tråde??????

İmage

Klikker jeg på en af de tråde får jeg dette

İmage

Der er vist noget der ikke spiller?
Svar
(27-09-2015, 06:00 PM)KimT Skrev: İmage

Der er vist noget der ikke spiller?

Det er præcis den besked jeg får, når jeg klikker på tråden om opdatering af forum i Tapatalk - tråden er med jævne mellemrum dukket op i Tapatalk, som om den indeholder nye posts, men når jeg klikker på den, får jeg ovennævnte besked !? 

Jeg kan dog let fjerne den ved at bruge funktionaliteten i Tapatalk til at markere tråde/posts som læst - men den dukker så blot op igen senere  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • mnielse
Svar
Den kom også i min TapaTalk hele tiden Icon_e_confused så nu har jeg bare slettet hele tråden (den var alligevel gammel og irrelevant), så vi slipper for den i TapaTalk. Men der er ingen tvivl om at denne nye ændring har lavet noget ballade Icon_naugthy
Svar
(27-09-2015, 06:10 PM)KimT Skrev: Den kom også i min TapaTalk hele tiden Icon_e_confused så nu har jeg bare slettet hele tråden (den var alligevel gammel og irrelevant), så vi slipper for den i TapaTalk. Men der er ingen tvivl om at denne nye ændring har lavet noget ballade Icon_naugthy

Prøv lige at lægge ud med at markere alle svar som læst. Funktionen skal muligvis have et status 0 udgangspunkt
Svar
Det har jeg lige gjort og så må vi se hvordan det virker når der kommer nogle nye indlæg Icon_blink
[-]
  • mnielse
Svar
(27-09-2015, 07:44 PM)KimT Skrev: Det har jeg lige gjort og så må vi se hvordan det virker når der kommer nogle nye indlæg Icon_blink

Jeps og her er et!!
Svar
Icon_flag  Det virker Icon_flag

Klikker jeg på "Vis ulæste svar" får jeg nu en liste over tråde med ulæste svar siden mit sidste besøg.
[-]
  • maclerche, pbr
Svar
(27-09-2015, 07:52 PM)KimT Skrev: Icon_flag  Det virker Icon_flag

Klikker jeg på "Vis ulæste svar" får jeg nu en liste over tråde med ulæste svar siden mit sidste besøg.

Så fik jeg også lige afprøvet "like" funktionen !! 

Det virker også !  Icon_e_biggrin1 Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • mnielse
Svar
oh happy day...... Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)