Nu med "like" knap
Jeg var ikke klar over at den kom, men jeg har lige bemærket at der er kommet en "like" knap i alle poster. En funktion der tidligere er flere der har efterspurgt.

İmage
Svar
(27-09-2015, 05:09 PM)KimT Skrev: Jeg var ikke klar over at den kom, men jeg har lige bemærket at der er kommet en "like" knap i alle poster. En funktion der tidligere er flere der har efterspurgt.

İmage

Sådan. God lille ting - jeg håber dog ikke det betyder, at vi holder op,mdmat skrive sammen og kun kommunikerer med 'likes' :-)

Claus

[-]
  • khbk
Svar
Det er også min betænkelighed ved denne funktion. Men bare rolig, jeg lover ikke at stoppe med mine indlæg, om man så synes om det eller ej Icon_scared
[-]
  • khbk
Svar
Og ud fra princippet 'Rækker du fanden en lillefinger...' - er der mulighed for at man kan komme til at 'likes'-antallet i oversigten over indlæg - ligesom man i dag kan se hhv. antal visninger og svar? 'Likes' kan jo også være en indikation på at der foregår noget interessant i en tråd.

Jeg beklager, hvis man allerede kan se det - jeg synes ikke lige jeg kunne få øje på det i browseren.

Claus

Svar
Jeg tror kun man kan se under sin post (venstre side) hvem der har "liked" den konkrete post.

İmage
[-]
  • mnielse
Svar
(27-09-2015, 05:21 PM)KimT Skrev: Jeg tror kun man kan se under sin post (venstre side) hvem der har "liked" den konkrete post.

İmage

Hvis man klikker på sit eget navn, så kommer man ind til et overblik over sine egne tråde og svar. Samme sted vil man kunne se Likes man har givet og modtaget, samt respektive tråde.

Martin
Svar
For at kunne nuancere vores kommunikation, skal vi så ikke også have en "like not"-knap?
/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)