Kender i det?
Det er jo altid en dejlig dag når der handles lidt ure, men kender i det hvor man kører ud for at se på et ur og så kommer afsted med noget helt andet?

Det skete for mig her til morgen, hvor jeg  egentlig skulle ud og hente et vintage  Breitling Navitimer som jeg altid gerne har ville prøve, men kom afsted med to helt andre ure. Dog begge to nogle som jeg også gerne har villet prøve gennem mange år uden det er sket.

Så istedet for vintage igen, blev det til noget helt andet - nemlig et par udgåede IWC (3717 og 3227).

Jeg skal nok få taget lidt gode billeder indenfor et par dage, men det kniber med tiden og de fleste kender jo godt urene.

I får dog lige et hurtigt - men til gengæld ringe - skud fra mobilen af 3227, som sidder på min arm.

İmage
Svar
Fedt ur Kim, det sidder som støbt på dit håndled, kæmpe stort tillykke :-)

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Megalækkert  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
Ingenieur er bare lækket!

Jeg kan godt forstå din trang til at prøve Navitimer. Her når efteråret rammer, så plejer min lille kærlighed til uret at komme frem igen, da det ikke er et jeg bruger om sommeren Icon_flag Overhovedet.

/Mads Icon_smil
Svar
Det klæder dig super godt, Kim Icon_Up Velforarbejdet, klassisk og osende af kvalitet - ligesom sin ejer Icon_blink
De venligste hilsner, John
Svar
(24-09-2015, 05:51 PM)Joepete Skrev: Det klæder dig super godt, Kim  Icon_Up Velforarbejdet, klassisk og osende af kvalitet - ligesom sin ejer  Icon_blink

Hvad fedter du for?  Icon_lol

Det andet som kom med hjem var dette 3717 som jeg altid har været vild med.

İmage

Afløseren 3777 er lidt for stort til mig, men dette passer bare perfekt med sine 42mm. Det er godt brugt og bærer tydeligt præg af det, hvilken giver en dejlig ro når man bærer det (læs: man behøver ikke at bekymre sig om ridser).
Svar
Flotte ure ............. jeg kan især godt lide Fliegeren, men nu har jeg jo også haft 3777´eren Icon_smil

Du kommer vidt omkring i mærker og stilarter for tiden - det er fedt at følge og også at høre om dine erfaringer med urene Icon_Up

Tillykke med de to nyankomne !! Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med to dejlige ure! Godt at se dig med IWC igen!
JK
Svar
Stort tillykke med 2 fede IWCér Icon_Up
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Tillykke med dem  Icon_flag , godt timet med at vi nu kan se billederne ordentligt :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)