Hvilket ur ville du vælge?
Jeg er på udkig efter en ny klokke. Den skal supplere nedenstående. Hvilket ur ville du vælge? Begrund gerne dit valg. Budettet er ca. 50K og ned. 

İmage

İmage

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Med din nuværende samling bestående af dykkerure i den større ende (og alle fra forskellige fabrikanter) i tankerne er mine første indskydelser.

Rolex SDDS
Det er over budgetgrænsen men det ville bare passe perfekt Icon_blink

IWC Aquatimer 3568
Billigere end budgettet, men det ville passe godt
Det mener jeg dog du har haft

Rolex Explorer 216570
Lækkert nyere Rolex som har lidt mere størrelse, hvilket passer til dine andre ure.
Svar
(11-09-2015, 03:23 PM)KimT Skrev: Rolex Explorer 216570
Lækkert nyere Rolex som har lidt mere størrelse, hvilket passer til dine andre ure.

Icon_+1   Icon_Up
Svar
Hmmm. Som udgangspunkt behøver du jo ikke noget nyt. Så ikke nyt er jo vintage. Det tror jeg er det du skal John. 50k vintage, og i din fortrukne størrelse. Omega ploprof 600 lidt under budget men det kommer snart der op.
Hvad med et dressur? 50k og verden er open.
Svar
Syntes også at et dressur ville passe fint ind.

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar
Et af de nye Mont Blanc ultra thin, så er der penge til overs til et seiko landmaster også :-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Big Pilot? Det er ihvertfald blandt mine favoritter i det prisleje.
Svar
Det her Icon_hjerte
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg havde nok kigget efter noget IWC Ingenieur eller Rolex Batman. 

Fordi jeg synes at de er sindsygt fede og ville passe ind i resten af samlingen. 
Mvh Kim 
Svar
Yeah, Ingenieur og big pilot er gode bud..

En af de 200 stk 3227-11 med lakseskiven der blev solgt i Japan ville være bomstærk!

Skiven er helt vidunderlig irl, billeder yder ikke den blege kobber farve retfærdighed på nogen måde..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)