Alt det jeg sagde jeg ikke...........
Tillykke med det  Icon_Up  Icon_flag
Svar
Tilykke med uret det passer da perfekt sammen med dine andre ure
Svar
Det kan du sagtens bære

Sent from my iPad using Tapatalk
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg må indrømme at jeg hurtigt fandt ud af at det var ALT for stort til min smag og i dag røg det så ud igen. Jeg har længe overvejet om 47mm Panerai kunne være noget for mig og er glad for at det er prøvet, idet jeg nu kan slå det helt ud af hovedet. På (nogle) andre synes jeg det ser cool ud, men på mig selv kunne jeg bare ikke komme overens med det så jeg måtte videre i teksten Icon_e_biggrin1
Svar
Respekt for at du prøvede. 

Ps det er rart at få ret en gang i mellem Icon_e_biggrin1
Mvh Kim 
Svar
Jeg er heller ikke bange for at indrømme når jeg tager fejl Icon_e_biggrin1

Nogen gange er man bare nød til at teste ting før man kan vide hvordan det virker for en - hvis overhovedet - og her fik jeg klart bekræftet at min tilbageholdenhed var berettiget.

Men selve uret er DRØN lækkert og kan man bære det (og synes man om de helt store ure) er det super cool Icon_party
Svar
Jeg kan følge dig hele vejen, Kim !!

Når man har lysten til at prøve et bestemt slags ur og har muligheden for det, så er det bare med at få det gjort - enten bliver det en succes eller også skal det hurtigt videre ............. men uanset hvad, så har man fået ro i maven !! Icon_smil

Det er lidt det samme, jeg gør når jeg skifter ure ofte Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Var der ikke også noget med, at konen synes, du lignede en klovn med de 47 mm? ;)
Svar
Jo.......og hun havde ret Icon_e_biggrin1
Svar
Haha. Det har de ofte, de der bedre halvdele :) I
Iøvrigt tillykke med din nye klokke. Den ser lækker ud.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)