Watch spotting
İmage
Mark Wallberg forsøger desperat, pga. tung spillegæld, at sælge sit Speedmaster i 'Gambler'
Svar
Hans Pilgaard med Tag Heuer Carrera på armen:

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
İmage

Kenneth Luciani, medstifter og medejer af baresso, har god stil :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Hvad er det for et ur Anders Mogensen har på på det officielle billede af "crew 45" som bliver sendt afsted på onsdag?

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(31-08-2015, 03:51 PM)maclerche Skrev: Hvad er det for et ur Anders Mogensen har på på det officielle billede af "crew 45" som bliver sendt afsted på onsdag?

İmage

Fortis...men er lænken original Icon_e_confused
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Buzz Aldrin med noget guld Omega Chronoscope?
İmage

Og Speedmaster X33 Icon_smil
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
hvis man kan lide flotte modelpiger, dyre biler og ure i den tunge ende af prisskalaen er der masser at se på i 'Entourage' som er afslutningen på serien af samme navn.
her er 'Turtle' med det jeg tror er et Audemars Piguet Royal Oak Chronograph 25960OR.OO.1185OR.01
flot (og dyrt) er det i hvert fald
İmage
omegafan
Svar
Kan filmen ses, hvis man ikke har set serien? Icon_smil

/Mads
Svar
(14-09-2015, 07:05 PM)MadsA Skrev: Kan filmen ses, hvis man ikke har set serien?  Icon_smil

/Mads

hmmm. jeg vil sige ja, og nej.. 
der vil være mange spørgsmål man stiller sig selv om personerne hvis man ikke har set serien (eller som minimum har fået et godt referat om alle hovedpersonerne) 
Desuden vil jeg sige at filmen bare er en slags sæsonafslutning af serien. hvis det stod til mig ville jeg langt hellere have haft en sidste sæson i serien. 
omegafan
Svar
Svært præcist at se, hvilket ur Nicki Bille bærer, men det ligner et Rolex Daytona i guld. Ved nogen med sikkerhed hvilket ur det er, må I meget gerne byde ind. Tak

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)