Give away / konkurrence
Virkelig lækker kasse, ku jeg godt bruge. Har ikke det store at bidrage med, men i får et billede af et tidligere ur.

İmage
Svar
Sjovt at se den igen. Jeg købte den af Benny, pengene gik til Danmarks indsamlingen - godt formål, så dejligt at den kommer videre igen :-) jeg kan af og til godt savne den til mine 6 ure.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Den er satme fed! Rigtigt lækkert initiativ! Har en lignende der fulgte med mit Obris Morgan Explorer, men der kan kun være det ene i..
Og den er da totalt militær! :-D har været udsendt et par gange så ville passe fint til mig!

Her er et par billeder af min!

İmage
İmage
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
(08-08-2015, 08:36 PM)HG Skrev: Sjovt at se den igen. Jeg købte den af Benny, pengene gik til Danmarks indsamlingen - godt formål, så dejligt at den kommer videre igen :-) jeg kan af og til godt savne den til mine 6 ure.

Jep, jeg overtog den jo fra dig og det er altid rart når gode formål støttes og der ikke som sådan er penge mellem os tosser Icon_Up
Svar
(08-08-2015, 04:29 PM)Claus Tukjær Skrev:
(08-08-2015, 11:29 AM)pbr Skrev: Fed kasse !!

Min urkasse egner sig ikke særlig godt til transport - er mest beregnet til display. Så denne her ville være velkommen, f.eks. til Gårdhavetræf !

Sent from my iPhone using Tapatalk

.....og så slipper Kim for at sende  Icon_blink

Ha ha ha .................... lige præcis !!  Icon_party Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej
Rigtigt godt initiativ
Den flotte kuffert har vist aldrig boet på Fyn
Hvis den kommer til at bo hos mig, i nærheden af Kerteminde , så lover jeg, at den vil blive fyldt med fine gamle Omega ure, der ikke er vandtætte. Og så ville det jo være perfekt, at have dem i sådan en førstehjælps kasse, hvis jeg skulle falde i vandet ;-)
Mvh Palle
Svar
Den kunne være fed at have til min Defender, kunne kombinere den som faktisk førstehjælps kit og urkasse =)
Super initiativ og flot gave!
Svar
Jeg kunne også godt bruge den til vintage ure
Svar
Flot gestus Kim !

Og jeg har jo flere gange set misundelig på din fine urkuffert, så håber den kan bo hjemme hos mig.

Men fedt at den har haft så mange hjem hos forskellige urnørder.

Jacob
Svar
Den er dæleme fed. Jeg prøver også lykken.

-Rasmus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)