Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
(07-08-2015, 01:22 PM)Carsten76 Skrev: Tudoren er lækker, men jeg skal vurdere om 41mm er for meget også, og hvordan skal man dog vælge mellem de to modeller :-)
Som jeg lige husker det så har du samme omkreds på dit håndled som jeg og jeg bærer fint både 42 og 43mm. uden problemer.
Tag f.eks et 43mm. ur på og stil dig foran et stort spejl, så vil du opdage at det slet ikke er for stort

. Det duer ikke med at bare kigge ned på dit håndled…. I starten troede jeg også at jeg kun kunne bære et ur på maks 40mm.
•
Svar: 254
Tråde: 30
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 0
Omega Speedmaster ref. 324.30.38.40.06.001
Den står godt nok i kataloget som En dame model, men det vil jeg skide hul i! I dag er alt under 55mm sgu nærmest anset for at være dame modeller (undskyld mit udbrud, men det pisser mig af)
Jeg går tit med mit vintage longines på 35mm og det syner på intet tidspunkt at at være for lille, det er først når jeg tager min 33mm certina at fruen begynder at rynke på næsen. Desuden har jeg haft flere ure i 38mm og ved at det er min perfekte størrelse (har 17,5 cm håndled)
Ps. Du ved det ikke, men du er allerede smittet med ur-feberen... Du vil er par måneder efter købet finde dig selv i at kigge på andre ure, nye remme osv, og inden du ser dig om sidder du på lokkumet på et lækkert hotelværelse i toscana med elendigt internet og en halvnøgen kvinde inde ved siden af mens du stener urdebatten!
Minder mig om at jeg har siddet her i 30 min nu, ka i hygge jer!
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(08-08-2015, 11:08 PM)brauer Skrev: ...........og inden du ser dig om sidder du på lokkumet på et lækkert hotelværelse i toscana med elendigt internet og en halvnøgen kvinde inde ved siden af mens du stener urdebatten!
Ha ha, det har jeg prøvet MANGE gange
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
(08-08-2015, 11:08 PM)brauer Skrev: Den står godt nok i kataloget som En dame model, men det vil jeg skide hul i! I dag er alt under 55mm sgu nærmest anset for at være dame modeller (undskyld mit udbrud, men det pisser mig af)
Det er vist den vej det går
![[Image: girlwatch42mm.jpg]](https://dl.dropboxusercontent.com/u/36473875/watch/girlwatch42mm.jpg)
Kilde:
http://www.deployant.com/brief-impressio...imero-410/
•
Svar: 17
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
@ JK - Tak for linket. Det er bestemt er meget smukt ur, og jeg overvejer det skam også. Jeg er dog lidt overrasket over at dette foreslås når jeg havde som ønske at det skulle være et mix mellem dress og sport, men det er måske bare mig der tager fejl, og dette passer til begge???
@ Maclerche - det overrasker mig faktisk, også selvom det er en helt subjektiv vurdring den enkelte må lave.... jeg tror jeg kommer til at prøve de enkelte modeller som du siger, og evt dele billederne herinde
@ Brauer - du har nok ret!!!! Jeg har taget mig selv i at kigge på folks ure flere gange både på arbejde og på fjernsynet....
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(09-08-2015, 07:39 AM)Carsten76 Skrev: @ JK - Tak for linket. Det er bestemt er meget smukt ur, og jeg overvejer det skam også. Jeg er dog lidt overrasket over at dette foreslås når jeg havde som ønske at det skulle være et mix mellem dress og sport, men det er måske bare mig der tager fejl, og dette passer til begge???
Det er da det perfekte mix mellem dress og sport. Faktisk har jeg svært ved at forestille noget der rammer beskrivelsen meget bedre ;-)
Hvor synes du det ikke rammer?
•
Svar: 17
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Citat:Det er da det perfekte mix mellem dress og sport. Faktisk har jeg svært ved at forestille noget der rammer beskrivelsen meget bedre ;-)
Hvor synes du det ikke rammer?
Godt spørgsmål... jeg ved ikke helt om jeg kan svare på det, men havde nok forestillet mig noget i stil med en diver eller noget med flere funktioner. Omega'en er et meget smukt og klassisk ur, og ledte oprindeligt efter et ur med lidt mere "spræl".... jeg ved ikke om det giver mening, men som jeg ser det må det jo gerne afspejle ens personlighed også...
Don't get me wrong.... jeg overvejer det skam, og selvom jeg oprindeligt ville have datovisning, så har jeres forslag fået mig til at overveje de Tudors der blev foreslået, og jeg er også blevet tændt på dette
http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/seamaster-300/presentation/seamaster-300-master-coaxial?watchHubRef=23330412101001
Ja, jeg er blevet smittet
•