Give away / konkurrence
For nylig lavede jeg en tråd om opbevaring/transport af ure i en læderrulle og pludselig modtog jeg uden beregning en virkelig lækker en med posten fra en urtosse herinde.

I den ånd vil jeg gerne sende den urkasse jeg har brugt op til nu videre til en anden tosse/samler - selvfølgelig uden beregning. Der kan være 8 ure i den og det er en Watercase som er vandtæt, slagfast og perfekt til beskyttet opbevaring og transport af ure. Jeg har tidligere fået den af en helt tredje tosse herinde, men syntes ikke indretningen var særlig god, hvorfor jeg har fået lavet noget nyt hos Flightcases i Rødovre, så det spiller også.

Lidt billeder.

İmage

İmage

İmage

İmage

For at få fingrene i denne kasse laver du bare et indlæg her i tråden med en historie, et billede eller måske bare en smiley. Kort sagt viser du din interesse i kassen ved at lave et indlæg med hvad som helst du kunne have lyst til og så får jeg min hustru til at læse tråden igennem og vælge en modtager på næste lørdag.
Svar
Lækker kasse og selvom jeg pt kun har 3 ure, så er der 2 nye (måske 3) på vej og så er en urkasse efterhånden nødvendig. :-)

Sendt fra min LG-D855 med Tapatalk
Svar
Fed kasse !!

Min urkasse egner sig ikke særlig godt til transport - er mest beregnet til display. Så denne her ville være velkommen, f.eks. til Gårdhavetræf !

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Cool kasse
Min er pt beslaglagt, efter jeg forærede min datter et par gl. Ure og sidst et Omega vintage.
Svar
Jeg kan godt se, at din er noget federe end min, til jeg tror 150,- kr. ca. inkl. transport. Og siden jeg ufortrødent fortsætter med at anskaffe flere ure, skal jeg snarest have minimum en mere.... Så måske jeg er heldig?
Her et billede af min:
İmage
Svar
Den ser god ud, den kasse!
Og antallet af ure, som den har plads til, er lige passende.
/
Kristen
Svar
Hej Kim

Jeg er trængende efter en kasse til mine ure, hvor hjertet løb af med mig og min første kasse til 6 ure, som havde været din engang, blev foræret til min søn, som nu også er i gang med at samle ure. Den kom videre fordi jeg lige et øjeblik havde den skøre tanke at det var bedre at holde sig til få ure, men er nu på vej op i antal igen og kunne rigtig godt bruge en kasse til 8 ure Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Heavensent, Kim !
Har lige surfet på kinesiske sider hvor man finder magen til (absolut OK kvalitet) tasker.
Mine 6 favoritter vil hvile skønt i æsken Icon_Up

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(08-08-2015, 12:12 PM)TioMalo Skrev: Heavensent, Kim !
Har lige surfet på kinesiske sider hvor man finder magen til (absolut OK kvalitet) tasker.
Mine 6 favoritter vil hvile skønt i æsken Icon_Up

Mvh. John
Der er intet billigt kinesisk over denne. Skal man have en tilsvarende snakker vi omkring 2k. Bare for laserskåret indlæg mener jeg at jeg betalte omkring 700 ;-)
Svar
Jeg kunne ligeledes godt trænge til en upgrade af min nuværende :)

- Super initaitiv Icon_Up
Simon Hedegaard
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)