Forummet opdateres 22. SEPTEMBER 0800-1200
Exclamation 
Da forummet skal opdateres, vil det være nede i ovennævnte tidsrum.

Håber ikke at det skaber for meget furore ;-)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hvad indebærer det?

Billedet bag mig glider fx stadigvæk rundt, når man scroller.

Vi mangler også en knap, som gør man får alle de nyeste post først. Vis nye svar, eller vis svar fra i dag, fungere desværre ikke på samme måde som tidligere.

Jeg synes desværre stadigvæk det er en downgrade i forhold til, hvordan urdebattens tidligere fora var bygget op.

Nu er jeg så heller ikke en meget aktiv bruger, så jeg er nok ikke den vigtigste at ændre tingene for. Icon_flov
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Men jeg har det desværre på samme måde... Så håber virkelig at updaten kan gøre en forskel!
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
+1

Sent from my iPad using Tapatalk
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Den funktion kan i bruge hvis i bruger Tapatalk! En app til forums! Det virker upåklageligt!

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
Funktionen er der, men den opdaterer desværre ikke øjeblikkeligt, men derimod med et vist tidsinterval, hvilket absolut ikke er optimalt. TapaTalk derimod opdaterer med det samme og er super.

Det største problem for mig er billedvisning som ikke fungerer hensigtsmæssigt, samt afstemninger som slet ikke virker og det bliver spændende at se hvad opdateringen bringer.

Derudover håber jeg også oversættelsen til dansk bliver opdateret, så de mange stave/formuleringsfejl bliver rettet?
Svar
Whoa, jeg bruger desværre ikke Tapatalk på PC. Jeg er faktisk ikke online på en smartphone / tablet.

For så havde du ret, så ville det logiske valg være en app.

Problemet med tidsvisningen, som du nævnte, gør desværre jeg let overser nye tråde eller simpelthen ikke får læst så mange.

Men ellers er jeg enig med dine øvrige punkter. For mig er det ret "alvorlige" fejl, i betragtning af hvor lang tid foraet har været kørende.
Lad os håbe opdateringen fixer de nødvendige ting. Icon_smil
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Mange har snakket om funktionen "Vis nye posts" og nogle endda, at de helt misser flere tråde. Men alle nye tråde er jo markerede med fed og den sorte prik til venstre for hovedfora, så det føler jeg ikke er et problem, men jeg har heller aldrig brugt funktionen "vis nye posts". Icon_smil
Svar
Har det lidt på samme måde - ved ikke helt, hvad det er folk savner Icon_smil

Når jeg går ind på forum, så er alle fora, hvor der er nye indlæg siden jeg var der sidst, markeret med sort i cirklen ---> når jeg går ind på et forum, der er markeret med sort, så er alle de tråde, hvor der er nye indlæg siden jeg var der sidst, markeret med sort fed skrift ---> derudover er der en grøn pil, der når man klikker på den tager én til det nyeste ulæste indlæg, siden jeg var der sidst !!!

Hvad er egentlig problemet !???? Icon_cool
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det skal fungere som unread/timeline i tapatalk eller som i Urdebatten i gamle dage hvor man valgte vis nye indlæg og gemte det browseren så fik alle det nye serveret. Jeg gik aldrig i underfora den gang og kunne i første billede få alle de nyeste skriverer. Ja der er Tapatalk og det bruger ind imellem men er meget tid på pc også. Overvejer dog at stoppe her da jeg ikke kan vurdere om der overhovedet er nogle her der gider det jeg interesserer mig for. I andre fora jeg deltager, også ikke FB er der en like funktion hvor jeg kan se om folk synes om det jeg poster/svarer på, så ved man om nogen gider det selv om der ikke svares på en post/svar.

Sent from my iPad using Tapatalk
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)