Udvikling på pris for 114060?
#1
Lidt i forlængelse af anden tråd om Rolex prisstigninger.

Jeg kiggede kort før forårets prisstigning på en "som ny" 114060 til 40 t.kr. ved anerkendt greymarket handler, et tilsvarende /sammenligneligt er nu markedsført som "sidste chance inden yderligere prisstigning tilbud" ved Urhandleren.dk til 44,9 t.kr. 

Er det bare mig der syntes priserne stikker helt af? Jeg er interesseret i et nyere brugt Rolex, men er det for hypet lige nu eller skal jeg blot acceptere priserne og blot smile og betale? Hvad tænker I?
Svar
#2
Det er sommer (= Subbere og Dwellere sælger godt)
Og så er NoDateSub blevet tres hip... Icon_blink (= muldvarpen frem og betal)

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#3
Hej
Forstår jeg rigtigt :-)
Er der sæson udsving på brugtbiler på ure ?
Troede kun det var på både og mc der stadig var forskel ?
Svar
#4
Jeg hentede dem til 34,500 dkr for 1 år siden. Den pris kan jeg i hvert fald ikke få dem til længere  Icon_blink
Svar
#5
(03-08-2015, 05:48 PM)Smilla Skrev: Hej
Forstår jeg rigtigt :-)
Er der sæson udsving på brugtbiler på ure ?
Troede  kun det var på både og mc der stadig var forskel ?

Nej da, sportsure - specielt Subs - går måske ikke op i prisen på sommeren men det er meget svært at opnå de rabatter, man kan få når det hedder november og nordøstlig vind blæser sneslud... Og alle de tilbud som hang hos de private og prof sælgere, de forsvinder tjep-tjep...
Cabriolet, MC´e, sportsure, sejlbåde, surfboards, små privatfly og andet voksenlegetøj - de sælger alle for bedre priser og hurtigere på sommeren.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
det vil jeg huske. Tror så denne vinter skal tilføre kassen en Dweller eller en sub.
Jeg har en drøm om at finde en årgang 93
Året jeg Mødte min kone. Er der noget ved den årgang jeg skal tage hensyn til ? Ud over det gængse med stand , lænke ..?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)